یک باند دزدان متفاوت/ مادر و دخترانش کیف‌قاپی می‌کردند



زنی میانسال با همدستی دو دختر جوان خود در شیراز، باند سرقت راه انداخت.

به  گزارش خبرجنوب؛این زن و دو دخترش که با ترفندی خاص محتویات کیف طعمه هایش را میدزدیدند تاکنون به 28 مورد كيف زني در اتوبوس های شهری اعتراف کرده اند.تحقيقات پليس در اين باره از چندي قبل با شكايت زن جواني شروع شد. شاكي به مأموران گفت كه ساعتي قبل درحاليكه سوار اتوبوس تندرو بوده یک زن میانسال و دو دختر جوان با همدستي يكديگر مبالغی وجه نقد از وي دزديده اند.

وي ادامه داد: در خيابان سوار اتوبوس تندرو شدم تا به ولیعصر بروم اما وقتي اتوبوس به ايستگاه رسيد فهميدم پولهايي كه داخل كيفم بوده سرقت شده است.

ناخودآگاه ياد سه نفری افتادم كه در ايستگاه قبلي پياده شدند. يكي از آنها به بهانه كم بودن جا نزديكم آمد و دستش را به ميلهاي كه جلوي صورتم بود گرفت و همزمان دو دختر دیگر به كيف دستيام نزديك شدند. همان موقع راننده ناگهان ترمز كرد و تعادلم را از دست دادم. چند لحظه بعد هم به ايستگاه رسيديم و آن سه نفر پياده شدند.

كيف زني هاي سريالي

علاوه بر اين زن، در روزهاي بعد چند نفر ديگر نيز كه در اتوبوسهاي تندرو طعمه سارقان قرار گرفته بودند به كلانتري رفتند و در اظهارات مشابهي اعلام كردند وسايل باارزش داخل كيفشان مثل پول، جواهرات، تلفن همراه، دوربين عكاسي و... سرقت شده است. همه آنها در اتوبوسهاي یک مسیر طعمه سارقان قرار گرفته بودند و از سويي بيشتر آنها به 2زن جوان مشكوك بودند و گفتند به احتمال زياد آنها در ازدحام داخل اتوبوس وسايلشان را سرقت كرده اند.

اين موضوع از سرقت هاي سريالي سارقان حكايت داشت. در چنين شرايطي مأموران براي شناسايي سارقان به تكاپو افتادند.

از آنجا كه شيوه اين سرقت ها نشان مي داد متهمان حرفه اي هستند، آلبوم مجرمان سابقه دار در معرض ديد مالباختگان قرار گرفت تا شايد آنها را شناسايي كنند. شاكيان بعد از ديدن چهره ده ها سارق سابقه دار، زني را به عنوان سارق اموالشان شناسايي كردند.

بررسي سوابق اين زن نشان مي داد به اتهام سرقت از مسافران اتوبوسهاي تندرو مدتی قبل نیز دستگير و زنداني شده اما بعد از طي كردن دوران محكوميتش آزاد شده است. در چنين شرايطي تلاش ها براي شناسايي مخفيگاه وي آغاز شد.

زن سارق و دو دخترش در دام پليس

چند روز بعد از آغاز تحقيقات مأموران تجسس كلانتري به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان ميداد این زن و دو همدستش که دخترانش هستند در خانه اي واقع در شیراز پنهان شده اند. به اين ترتيب مأموران با مجوز قضايي وي را بازداشت كردند. مأموران در جريان بازرسي از مخفيگاه اين سه نفر تعداد زيادي از اموال مسروقه شامل مدارك شناسايي، جواهرات و گوشي تلفن همراه كشف كردند.هرچند این زن در بازجوييهاي مقدماتي حاضر نبود به دست داشتن در سرقت ها اعتراف كند، ولي مالباختگان كه طي این مدت در اتوبوس هاي تندرو از آنها سرقت شده بود با ديدن چهره شان، این سه نفر را به عنوان سارق اموالشان شناسايي كردند.

در ادامه اعضای این باند خانوادگی به بزه ارتکابی اعتراف کرده و پرونده آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری دو ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده زن میانسال نزد قاضی شعبه 103 به 17 فقره كيف زني یکی از دخترانش به 10 مورد و دیگری به یک مورد اعتراف کرد. به زودی حکم مربوط به این مادر و دو دخترش صادر می شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------