فریب پسر بچه 8 ساله برای آتش زدن منزل باجناق



 باجناق کینه جو برای انتقام جویی، پسر 8 ساله ای را برای آتش زدن منزلی فریب داد.

رسیدگی به این پرونده از چند روز قبل و هنگامی آغاز شد که مردی با مراجعه به ماموران مدعی شد که پسر همسایه شان با فندک قصد داشته منزل آنها را آتش بزند. این مرد مدعی شد پسربچه با فندک گوشه ای از پرده خانه شان را که بیرون بوده آتش زده اما قبل از اینکه تمام خانه آتش بگیرد آنها متوجه موضوع شده و از گسترش آتش جلوگیری کرده اند.

درحالیکه تحقیقات درباره این موضوع ادامه داشت، ماموران پي بردند که پسر بچه هشت ساله روز حادثه زمانی که همسایه شان با او برخورد کرده مدعی شده که مردی از او خواسته که این کار را انجام دهد.

با توجه به مطرح شدن این موضوع تحقیقات از پسر هشت ساله آغاز و وی مدعی شد که در کوچه مشغول بازی بوده که مردی او را صدا زده و از او خواسته كه اين كار را انجام دهد.

وی بیان کرد: آن مرد فندکی به من داد و خواست که پرده خانه همسایه را آتش بزنم و برای این کار به من شکلات داد. زمانی که از پسر هشت ساله پرسیده شد که آیا تاکنون آن مرد را در اطراف دیده، وی مدعی شد که فقط یک بار او را دیده که به خانه همسایه شان( منزلی که قرار بود آتش بزند) رفته است.با توجه به ادعاهای این پسربچه ماموران به تحقیق از شاکی پرداختند وی مدعی شد که با هیچ کس اختلاف ندارد اما با توجه به اینکه در طبقه دوم آن منزل خانواده دیگری زندگی می کردند از آنها تحقیق شد. پدر این خانواده بیان کرد که با باجناقش اختلاف دارد از این رو ماموران احتمال دادند که کودک هشت ساله فریب آن مرد را خورده است. از این رو عکس باجناق این مرد را به کودک هشت ساله نشان دادند که این کودک باجناق را شناسایی کرد.

درحالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت این پرونده برای رسیدگی به دادگاه شعبه 103 دادگاه کیفری دو( دادگاه اطفال) ارسال شد. در جلسه دادگاه بار دیگر از این کودک هشت ساله در مورد موضوع پرسیده شد که وی مدعی شد از ترس این مسئله را عنوان کرده است. بررسی فیلم های به دست آمده از این ماجرا حکایت داشت که ادعاهای اولیه این پسربچه درست بوده و حتی وی به اشتباه منزل همسایه طبقه پایین را به جای طبقه بالا آتش زده است.این پرونده هم اکنون در دست بررسی است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------