پیرترین سارق ایران دستگیر شد +عکس



رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک سارق حرفه ای 65ساله داخل خودرو در قم خبر داد و گفت: متهم به 23فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت از خودروهای پراید مدل پایین در قم موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

به گفته وی تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری 12 قم از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارشی مبنی بر انتقال فردی معتاد به یکی از بیمارستان های قم دریافت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود:نامبرده که به صورت بیهوش به بیمارستان منتقل شده بود، یکسری مدارک خودرو در اختیار داشت.

وی گفت:با بررسی دقیق اسناد و مدارک بدست آمده و استعلام از بانک های اطلاعاتی مشخص شد وی از سارقان سابقه دار و مدارک نیز متعلق به یک دستگاه خودرو پراید مسروقه است.

سرهنگ کرمی افزود: متهم پس از هوشیاری با هماهنگی مقام قضایی به عنوان مظنون به سرقت خودرو موصوف، پس از تشکیل پرونده مقدماتی توسط ماموران به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: این متهم 65ساله در بدو ورود با توجه به سوابق قبلی و تصاویر بدست آمده از وی، مورد شناسایی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه تاکنون متهم سابقه دار به سه فقره سرقت خودرو پراید مدل پایین و 20فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اعتراف کرده، از دستگیری سه نفر مالخر نیز در این رابطه خبر داد.


رئیس پلیس آگاهی استان قم در ادامه به غیر بومی بودن سارق و هر سه مالخر اشاره کرد و گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------