انفجار تانکر، کارگر جوان را به کام مرگ کشاند‌



‌رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گفت: بی‌احتیاطی کارگر جوان در هنگام جوشکاری و ریخته شدن جرقه موجب انفجار مخزن مواد پیش‌ساز شوینده شد و جان وی را گرفت.

پیمان نامدار رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در گفت‌وگو با  ایسنا‌ اظهار کرد: عصر روز چهارشنبه طی تماسی به مرکز پیام ۱۱۵ اورژانس شهرستان البرز یک مورد حادثه انفجار دریکی از کارخانجات شهرک صنعتی لیا اعلام و به‌سرعت آمبولانس پایگاه لیا به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: مأموران اورژانس طی تماس به‌سرعت خود را به محل حادثه رساندند و با بررسی محل مشخص شد کارگر ۳۴ ساله که مشغول جوشکاری بالای یک تانکر پلاستیکی نیمه‌پر از مواد پیش‌ساز شوینده‌ها بوده، دچار حادثه شده است.

نامدار اضافه کرد: ریختن براده‌های جوش روی مخزن پلاستیکی باعث حریق ناگهانی آن شده و کارگر جوان توسط موج انفجار به سقف کوبیده شده و بعد از آن درون تانکر مشتعل افتاده است.

وی ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی به‌سرعت آتش را خاموش کرده و با پاره کردن تانکر درصدد نجات جان کارگر جوان برآمدند که با توجه به صدمات شدید و سوختگی 100 درصدی این کارگر جان خود را از دست داده بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ‌در پایان گفت: رعایت اصول ایمنی در کارخانجات امری ضروری است و باید موردتوجه قرار گیرد تا دچار چنین حوادث جبران‌ناپذیری نشویم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------