آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

ربودن مدیرعامل شرکت برای اخاذی یک میلیاردی



مرد حسابدار وقتی نتوانست برای پرداخت بدهی‌اش وام بگیرد، نقشه ربودن مدیر شرکت را اجرا کرد تا یک میلیارد تومان از او اخاذی کند.

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مدیر یک شرکت با حضور در پلیس آگاهی تهران از مردی که وی را ربوده و اخاذی کرده بود، شکایت کرد.

وی به پلیس گفت: هنگام ظهر سوار خودروی مدل بالایم شدم تا به خانه‌ام بازگردم. هنوز مسافتی را طی نکرده بودم که مردی را روی صندلی عقب خودرو دیدم. او نقاب به چهره داشت و کلتی با صداخفه‌کن به سمتم گرفت. او تهدید کرد باید یک میلیارد تومان به او بپردازم، در غیر این صورت شلیک می‌کند.

شاکی افزود: خیلی ترسیده بودم. فقط 30 هزار دلار همراهم بود که آن را از داخل کیفم درآورده و به او پرداختم که گفت این مبلغ کم است. با التماس از او وقت گرفتم تا یک میلیارد تومان را تهیه کنم. او هم بعد از سه ساعت از من خواست در یکی از بزرگراه‌‌های تهران توقف کنم. تهدیدم کرد که سایه به سایه مرا تعقیب می‌کند اگر اشتباهی کنم و پول را برایش نیاورم، من و اعضای خانواده‌ام را خواهد کشت. هنگام پیاده شدن تلفن همراهش زنگ زد و در حال صحبت کردن با آن، با صدای اصلی خود حرف زد. تصور می‌کنم او یکی از کارمندانم است؛ زیرا صدا و هیکلش خیلی شبیه اوست.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی به دستور قاضی سیدامین میروکیلی، دادیار شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، تحقیقات ماموران ادامه پیدا کرد.

این درحالی بود که ماموران عصر همان روز با هماهنگی قضایی به محل ملاقات وی با آدم‌ربا رفتند و متهم 54 ساله را دستگیر کردند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی تهران به آدم‌ربایی واخاذی از کارفرمایش اعتراف کرد.

او برای ادامه تحقیقات به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و به قاضی سیدامین میروکیلی گفت: از اوایل سال 95 کارم را در شرکت شاکی آغاز کردم. از چند هفته قبل به دلیل مشکلات مالی حدود 70 میلیون تومان بدهی بالا آوردم. می‌خواستم وام بگیرم، اما به دلیل این‌که مدیر شرکت گواهی حقوق به من نمی‌‌داد، نتوانستم وام را تهیه کنم و بدهی‌ام را بپردازم. بنابراین فکر عجیبی به ذهنم رسید و تصمیم گرفتم مدیر شرکت را ربوده و از او اخاذی کنم.

وی افزود: ابتدا سلاح پلاستیکی و صداخفه‌کن را اینترنتی خریدم و قبل از رفتن او وارد خودرویش شده و روی صندلی عقب دراز کشیدم. در میان راه از جایم بلند شدم و با تهدید اسلحه 30 هزار دلار از او اخاذی کردم، اما نمی‌دانم چطور شد وسوسه شدم یک میلیارد تومان دیگر از او اخاذی کنم که دستگیر شدم.

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------