پلیس در تعقیب فیلمبرداران آدم‌ربا



سه مرد زمانی که با اعتراض مردی به فیلمبرداری و عکاسی از ساختمان محل زندگی‌اش روبه‌رو شدند، او را ربودند و تا حد مرگ کتک زدند.

به گزارش جام‌جم، دوم شهریور امسال مردی به دادسرایی در غرب تهران رفت و از سه مرد به اتهام آدم‌ ربایی شکایت کرد.

شاکی به بازپرس پرونده گفت: ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از ساختمان محل زندگی‌ام در غرب تهران خارج شدم تا به بیمارستان بروم. به خیابان که آمدم، دیدم سه مرد که خودرویشان آن سوی خیابان پارک شده در حالی که دوربین فیلمبرداری و عکاسی به دست داشتند به سمت ساختمان آمدند. آنها بدون توجه به حضورم به فیلمبرداری و عکاسی از بنای ساختمان و وضعیت اطراف آنجا پرداختند.

وی افزود: به سمتشان رفتم و به آنها اعتراض کردم که مدعی شدند به‌دنبال نشانی و ردپای مردی هستند که رد او را در اطراف همین ساختمان به‌دست آورده‌اند. بنابراین باید از اینجا فیلم و عکس بگیرند. هر چه به آنها گفتم در این ساختمان افرادی زندگی می‌کنند که باید از من و آنها برای فیلمبرداری و عکاسی رضایت بگیرند، توجهی نکردند. مردان غریبه زمانی که با اعتراض‌هایم روبه‌رو شدند، با من دعوا کردند. همین که خواستم برای دور کردن آنها از مقابل ساختمان با پلیس تماس بگیرم، آنها مرا کتک زدند و سپس داخل خودرویشان انداختند و با خود بردند. ربایندگان پس از ساعاتی مرا از خودرو پیاده کرده و بشدت کتکم زدند. هر چه التماس کردم بی‌فایده بود. همان موقع بی‌هوش شدم. آدم ربایان به گمان این‌که من فوت کرده‌ام، رهایم کرده و متواری شدند. رهگذری مرا یافت و به بیمارستان منتقل کرد و نجات یافتم .

روز چهارشنبه بازپرس دادسرا، پرونده را با توجه به این که حادثه آدم‌ربایی بود، با عدم‌صلاحیت رسیدگی برای ادامه تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران ارسال کرد و دیروز پرونده در دستورکار قاضی محمدمهدی مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت بنابراین با دستور قضایی وی، متهمان تحت تعقیب قرار گرفتندو دستور توقیف خودروی متهمان فراری نیز صادر شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------