عکس ماهواره چین و راز پرواز گمشده مالزی!(+تصاویر)




اخبار حوادث -  عکس ماهواره چین و راز پرواز گمشده مالزی!

مالزی برای بررسی تصاویر ماهواره‌ای که چین منتشر کرده و گمان آن می‌رود به هواپیمای ناپدید شده پرواز ۳۷۰ خطوط هوایی آن مربوط می‌شود، به دریای چین جنوبی هواپیمای تجسسی فرستاده است.یک ماهواره چینی تصاویری ثبت کرده است که ممکن است چند قطعه از لاشه هواپیمای ناپدید شده را نشان می‌دهند.

عکس ماهواره چین و راز پرواز گمشده مالزی!به گزارش "تابناک" به نقل از  شینهوا این قطعات، از نظر اندازه کوچک نیستند، بنا بر گزارش‌ها یکی از آنها ۱۳ در ۱۸ متر، دیگری ۱۴ در ۱۹ متر و سومی ۲۴ در ۲۲ متر است.

اندازه کل بوئینگ ۷۷۷ حدودا ۶۴ متر است.تصاویری که اکنون منتشر شده، یازده صبح نهم مارس، یعنی یک روز پس از ناپدید شدن هواپیمای خطوط هوایی مالزی ثبت شده‌اند اما تا روز ۱۲ مارس منتشر نشده بودند.

زمانی که اداره علوم و فنون برای امور دفاعی چین آنها را بر وب‌سایت خود گذاشت.این تصاویر در منطقه‌ای نزدیک به جایی که خلیج تایلند و دریای چین جنوبی به‌هم وصل می‌شوند گرفته شده، در نتیجه نزدیک به جایی‌ست که بررسی‌ها و جست‌وجوهای اولیه در آن آغاز شده بود، یعنی آب‌های مالزی و ویتنام در شمال شرق شبه‌جزیره مالزی.

ارتش خلق چین همچنین روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد چند ماهواره که قابلیت عکس‌برداری با کیفیت بالا را دارند به آسمان دریای جنوب چین هدایت کرده تا در عملیات تجسس برای یافتن اثری از این هواپیمای مسافربری که ۲۳۹ سرنشین داشت، شرکت کنند. این ماهواره‌ها از مرکزی نظامی در شمال چین هدایت می‌شوند.

صبح امروز هم مالزی آخرین گفتگوی رادیویی میان خلبان و تیم کنترل پرواز را منتشر کرد که تنها چند دقیقه پیش از ناپدید شدن هواپیما انجام گرفته بود و در آن خلبان می‌گوید: «همه چیز مرتب است!

آیا این تصاویر مربوط به لاشه هواپیماست یا قایق و ناو جستجو گر؟ ساعاتی دیگر از این تصاویر رمزگشایی خواهد شد.

 

تصاویر AFP/xinhua

اخبار,اخبار حوادث,عکس ماهواره چین از هواپیمای ناپدید شده مالزی

 

اخبار,اخبار حوادث,عکس ماهواره چین از هواپیمای ناپدید شده مالزی

 

اخبار,اخبار حوادث,عکس ماهواره چین از هواپیمای ناپدید شده مالزی

 

اخبار,اخبار حوادث,عکس ماهواره چین از هواپیمای ناپدید شده مالزی

اخبار حوادث - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------