سارق سابقه دار هنگام فرار با پراید، با گلوله ماموزان کشته شد



 ساعت یک بامداد پنجشنبه گذشته، مأموران گشت موتور سوار کلانتری سناباد مشهد سارق سابقه داری که سوار بر یک دستگاه پراید بود را در بولوار شهید قرنی شناسایی کردند و به تعقیب وی پرداختند

 به  گزارش خراسان ؛ سارق پدال گاز را فشرد و فرار کرد. مأموران انتظامی با بی سیم ماجرای فرار سارق را به مأموران گشت موتورسوار کلانتری شهید هاشمی نژاد اطلاع دادند و بدین ترتیب سارق در محاصره قرار گرفت ولی باز هم به فرمان های «ایست» پلیس توجهی نکرد تا این که مأموران انتظامی 7 گلوله به سوی خودرو شلیک کردند که راننده پراید بر اثر اصابت 2 گلوله از پشت سر کشته شد.

با گزارش این حادثه به قاضی ویژه قتل عمد، دقایقی بعد تحقیقات با حضور قاضی احمدی نژاد در محل وقوع حادثه آغاز شد. بررسی ها نشان می داد پلاک نصب شده روی خودروی پراید مربوط به یک دستگاه خودروی لیفان است.

فرمانده انتظامی مشهد در این باره گرفت: کارشناسان سلاح در حال بررسی موضوع هستند. سرهنگ محمد بوستانی افزود: سارق سابقه دار بین خیابان شهید قرنی 21 و 23 مورد شناسایی مأموران قرار گرفت اما وی  با مشاهده نیروهای انتظامی از محل گریخت که عملیات تعقیب و گریز حدود 3 کیلومتر به طول انجامید. وی اضافه کرد: تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------