گره‌کور در پرونده قتل دلخراش معلم‌فیزیک/ قاتلان، جسد معلم را در چاه انداختند و با علف و سیمان پوشاندند



تحقیقات برای دستگیری عاملان قتل معلم فیزیک شیرازی همچنان ادامه دارد.

 به  گزارش خبرجنوب؛در مرداد ماه سال جاری شکراله نجفی، دبیر فیزیک در شیراز از سوی چند کارگر افغان به قتل رسید. این حادثه زمانی رخ داد که نجفی به خانه در حال ساختش در شیراز رفته بود که از سوی چند تبعه افغان که کارگران ساختمان بودند به قتل رسید و جسدش در چاه انداخته شد.

در حالی که چند روز از این معلم خبری نبود و جست و جوها برای پیدا کردن او بی نتیجه مانده بود، پلیس با چند سگ به اطراف محل های تردد و خانه او رفتند و جسد او را در چاه این ساختمان کشف کردند.

با کشف جسد نجفی، مشخص شد که کارگران افغانستانی ساختمان او را به قتل رسانده و پس از انداختن جنازه در چاه، روی آن علف و سیمان ریخته اند.

آنها عابربانک این معلم را نیز به سرقت برده و پول های حساب او را سرقت کرده بودند. تحقیقات از کارگران ساختمان ادامه دارد و جنازه وی به پزشکی قانونی شیراز منتقل شد. پس از قتل این معلم پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.

در تحقیقات پلیسی فاش شد که وی از سوی تعدادی افغانی که کارگران یک ساختمان بوده به قتل رسیده و جسدش را درون چاهی انداخته اند. تحقیقات نشان می داد که قاتل یا قاتلان با انگیزه سرقت کارت عابربانک وی که 70 میلیون تومان وام مسکن به حسابش واریز شده بود دست به جنایت زده اند.

در حالی که چند ماه از وقوع این جنایت می گذرد تلاشها برای دستگیری عاملان این جنایت همچنان ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------