آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

آخرین وضعیت پرونده جنایت هولناک مردان تبر به دست در شیراز



چه کسی فکرش را می‌کرد، سه شرور در یک جنایت، نه تنها امنیت شهر شیراز را در یک چشم بر هم زدنی به هم بریزند بلکه کلیپ پر شده از آنها فضای مجازی را نیز به هم بریزد و دهان به دهان صحبت از این جنایت ناجوانمردانه باشد!

 به  گزارش خبرجنوب ؛اما سه شرور که یکی از آنها نیز سابقه ایراد ضرب و جرح عمدی متعدد با چاقو در پروندهاش هست اين كار را كردند و با جنایت هولناک مردی را در خیابان مقابل چشمان همسر باردارش به قتل رسانده و باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم شدند. مجرمان در اين پرونده، که سه نفر بودند در یک اقدام ناجوانمردانه مردی را با ضربات متعدد چاقو و تبر به قتل رساندند.

تعدادی از مردم حاضر در این جنایت از صحنه های هولناک جنایت متهمان چاقو و تبر به دست و نحوه فرارشان کلیپی تهیه کرده که این کلیپ پس از انتشار در فضای مجازی باعث ایجاد رعب و وحشت در میان کاربران شبکه های مجازی نیز شد و واکنش های متعددی را به همراه داشت.

در صحنه هاي وحشت آوري که در این کلیپ به تصوير کشيده شده بود نشان مي دهد که چگونه این سه شرور پس از قتل مرد جوان و زخمی کردن برادر همسرش در میان ضجههای همسر باردار قربانی و مردم با در دست داشتن تبر از محل متواری شدند.

در این میان یکی از متهمان که به مرد تبربه دست دماغ عملی مشهور شد پس از ارتکاب جنایت برای قدرت نمایی درب خودرو در حال حرکت را بسته و از پنجره وارد می شود. این سه شرور با قتل مرد جوان باعث برهم زدن آرامش و احساس امنیت مردم شیراز شده بودند به گونه ای که تا زمان دستگیری در اغلب محافل سخن از قتل مرد جوان توسط مردان تبر به دست بود.

ضجه های همسر باردار قربانی و دویدن وی برای جلوگیری از فرار متهمان و در نهایت زمین خوردن این زن باردار تاثيرات زيادي برروی مردم شهر شیراز گذاشت و همه برای دستگیری این سنگدلان و مجازاتشان لحظه شماری می کردند.

وقوع این جنایت نه تنها باعث نگرانی مردم شیراز شد بلکه کاربران شبکه های اجتماعی در صفحه های خود تحت تاثیر این کلیپ و نحوه قتل مرد هولناک قرار گرفتند.

جزئیات جنایت
در این جنایت که چهارشنبه 27 مردادماه رخ داد سه جوان که سرنشینان خودروی پژو پارس سفید رنگ بودند با تبر به مرد جوانی حمله کرده و او را مقابل چشمان بهت زده همسر باردارش از پا درآورده و پس از مجروح کردن برادر همسر وی گریختند.

به دنبال انتشار این خبر و بازتابهای گسترده این جنایت ، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت و ردیابیهای تخصصی برای دستگیری عاملان قتل آغاز شد.

کارآگاهان در نخستین گام ها و برای کشف سرنخی برای کشف راز قتل به تحقیقات میدانی در محدوده بولوار امیرکبیر پرداختند. پس از بررسی تصاویر و فیلم هایی که برخی از مردم از صحنه جنایت گرفته بودند، تصویر چهره ضاربان به دست آمد.

سرانجام تحقیقات ویژه در کمتر از یک هفته به نتیجه رسید و با همکاری سازمان اطلاعات سپاه فجر استان، مخفیگاه دو نفر از ضاربان جوان در یزد و خرم آباد شناسایی و هر دو دستگیر شدند.

پس از دستگیری عاملان این جنایت هولناک ، تلاش ها برای دستگیری شروری که در کلیپ منتشر شده چسب روی بینی حکایت از عمل زیبایی وی داشت، ادامه پیدا کرد تا اینکه چند روز قبل ماموران اطلاعات سپاه فجر استان فارس او را در باغی در روستایی حومه شیراز بازداشت کردند.

پس از دستگیری این سه متهم تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد که آنها پس از درگیری با قربانی با چاقو و تبر به سمت او حمله ور شده و این جنایت هولناک را رقم زده اند. در بررسی سوابق متهمان فاش شد که شرور دماغ عملی تاکنون چندین مورد سابقه ایراد ضرب و جرح با چاقو و فرار را داشته است.

بر اساس آخرین پیگیری خبرنگار ما مشخص شد که پرونده این سه شرور به صورت ویژه در دادسرای جنایی شیراز توسط درخشان بازپرس پرونده رسیدگی و در هفته آینده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------