جزئیات شلیک مرگ‌بار داماد به همسر و مادرزن



جزئیات جنایت مردی که همسرش و مادر او را به قتل رسانده بود، فاش شد. 

 به گزارش شرق ؛این حادثه ساعت ٢٣ نیمه‌شب جمعه گذشته در روستای پیرواش شهرستان آق‌قلا در استان گلستان رخ داد. ساکنان منطقه که با شنیدن صدای گلوله‌ها احتمال داده بودند باید حادثه ناگواری رخ داده باشد به سرعت مأموران را در جریان ماجرا قرار دادند.

 

دقایقی بعد وقتی نیروهای پلیس شهرستان آق‌قلا خود را به محل حادثه رساندند، فهمیدند عامل جنایت متواری شده است. براساس بررسی‌های صورت‌گرفته داماد خانواده که اقدام به تیراندازی کرده بود، از گذشته با خانواده همسر خود اختلاف داشت و دامنه اختلافات آنها هر روز عمیق‌تر می‌شد. قربانیان حادثه عمه و دخترعمه عامل جنایت بودند و متهم به قتل پنج سال قبل با دختر این خانواده ازدواج کرده بود.  پلیس با توجه به اطلاعاتی که از عامل جنایت به دست آورده بود، عملیات تعقیب‌وگریز خود را در سطح گسترده‌ای آغاز کرد تا اینکه توانست ١٢ ساعت بعد از حادثه مخفیگاه وی را در یکی از محلات شهر ردیابی و او را بازداشت کند. 

 

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس‌پلیس آگاهی استان گلستان، دراین‌باره گفت: متهم با اسلحه شکاری به درِ خانه پدرزن خود مراجعه کرده و با شلیک شش گلوله، همسر و مادرزن خود را به قتل رسانده و پدرزن خود را نیز هدف قرار داده که پدر خانواده مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده و هم‌اینک بستری است. سرهنگ مروتی گفت: قاتل پنج سال قبل با دخترعمه خود (مقتول) ازدواج کرده بود، اما به علت بچه‌دارنشدن پیش از این، خود اقدام به خودکشی نیز کرده بود.  وی درباره علت و انگیزه قاتل، گفت: بررسی‌های اولیه نشان از وجود اختلاف شدید خانوادگی بین اعضای این خانواده دارد و گمان می‌رود انگیزه وقوع این جنایت اختلاف خانوادگی باشد که تحقیقات و بررسی در این زمینه ادامه دارد. سرهنگ علی امیریان، فرمانده انتظامی آق‌قلا، نیز دراین‌باره به رکنا گفت: یکی از شهروندان آق‌قلا در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ شهرستان، گزارش وقوع دو فقره قتل در منزل همسایه خود را داد.

 

وی افزود: مأموران پلیس شهرستان با حضور در این محل با پیکر بی‌جان و غرق در خون مادر و دختری به‌ترتیب ٥١ و ٢٨ ساله مواجه شدند. سرهنگ امیریان با اشاره به دستگیری متهم، افزود: بنا بر اظهارات متهم، این خانواده دارای دو فرزند معلول بودند و مقتولان برای حل مشکلات خود به رمال و فال‌گیر متوسل می‌شدند و این مسئله زمینه‌ساز، قتل شد.  وی گفت: قاتل مدعی است به رمالی، فال‌گیری و طالع‌بینی اعتقادی نداشت و بعد از متوجه‌شدن از عمل مادرزن و همسر خود، بعد از درگیری لفظی با آنها، کنترل خود را از دست داد و اقدام به کشتن اعضای خانواده خود کرد. فرمانده انتظامی آق‌قلا افزود: اکنون متهم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شهرستان شده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------