دوئل باجناق‌ها در جنوب تهران



مرد جوان که به خاطر سوءظن تصور می‌کرد باجناقش با همسر او رابطه دارد او را با شلیک 6 گلوله کشت. عامل جنایت، پس از محاکمه در شعبه هشتم دادگاه کیفری از سوی قضات به قصاص محکوم شد.

به گزارش جام جم آنلاین، سحرگاه بیست و پنجم اسفند سال 93 جسد مرد 35 ساله‌ای در جاده‌های خاکی اطراف تهران پیدا شد. مأموران پلیس در بررسی لباس‌های قربانی، شناسنامه‌اش را یافته و به تحقیق در این‌باره پرداختند.

بدین‌ترتیب کارآگاهان پلیس شهرری برای رازگشایی از این جنایت تحقیقات‌شان را شروع کردند تا اینکه در بررسی‌های جنایی به باجناق فریدون – مقتول – ظنین شدند. مرد جوان که گرفتار عذاب وجدان بود در بازجویی‌های مقدماتی راز جنایت را افشا کرد.

فریدون گفت: چند وقتی بود احساس کرده بودم همسرم و باجناقم سعید – مقتول – با هم رابطه پنهانی دارند. این موضوع بشدت عذابم می‌داد، بنابراین به خانه دایی‌ام در کرمانشاه رفته و سلاحش را دزدیدم. وقتی به تهران برگشتم با نشان دادن نقشه قلابی گنج، باجناقم را به بیابان‌های اطراف تهران کشاندم، بعد هم او را با شلیک چند گلوله کشتم و فرار کردم.

این مرد که چند ماهی است در زندان دچار آسیب روانی شده و سکوت اختیار کرده دیروز در جلسه دادگاه با تلاش قاضی «اصغرزاده» - رئیس دادگاه – زبان گشود و با پذیرفتن جرم خود گفت: من اشتباه کرده‌ام و پشیمان هستم، درخواست قصاص اولیای دم هم حق‌شان است و فقط از آنها درخواست می‌کنم مرا حلال کنند.

قاضی اصغرزاده در پایان جلسه از او پرسید اگر سرنوشت تو طور دیگری رقم بخورد و جان سالم از قصاص بدر ببری برای خانواده مقتول چه کاری انجام می‌دهی؟ او در پاسخ گفت: «حاضرم نوکری آنها را بکنم و تا پایان عمرم خدمتکارشان باشم.»

در این دادگاه خانواده مقتول (مادر و دو دختر سعید) از قضات خواستار قصاص متهم شدند و دادرسان برای صدور رأی وارد شور شده و متهم را به اتهام قتل عمد به قصاص- اعدام- محکوم کردند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------