معمـای قتل اسرارآمیز یک زن توسط پسرش در شیراز



معمای قتل اسرارآمیز زنی با واژگونی خودرو پسرش در اطراف شیراز فاش شد.

 به  گزارش خبرجنوب ؛گزارش قتل اين زن ميانسال، چند روز قبل از طريق مأموران كلانتري شیراز ، در اختيار درخشان، بازپرس ويژه قتل قرار گرفت. قرباني زني بود كه در زمان جنايت با يكي از پسرانش در خانه تنها بود. در آن زمان خانواده قربانی هنگام برگشت با جسد اين زن رو به رو شده و پليس را خبر كرده بودند.

به گفته كارشناسان پزشكي قانوني زن ميانسال بر اثر اصابت گلوله به سرش به قتل رسيده بود. مظنون شماره يك پليس كسي جز پسرقرباني كه در زمان جنايت در خانه حضور داشت، نبود؛ جواني كه به گفته خانواده اش با مادرش اختلاف شدید داشت.

با توجه به اعلام این گزارش پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای دستگیری تنها مظنون این جنایت آغاز شد. پس از بررسی دقیق صحنه جنایت به دستور بازپرس ،جسد این قربانی برای تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی انتقال یافت.

جستجو براي دستگيري متهم ادامه داشت تا اينكه فاش شد متهم پس از ارتکاب جنایت از شیراز گریخته است. در حالی که تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شده بود به ماموران خبر رسید که خودروی مربوط به این پسر جنایتکار در اطراف شیراز واژگون شده و در نهایت نامبرده به دام افتاده است.

متهم در بازجويي ها به قتل مادرش اقرار كرد: «روز حادثه من و مادرم در خانه تنها بوديم. با هم مشكل داشتيم. او بارها مرا اذیت کرده بود. از دستش خسته شده بودم. در یک لحظه که به شدت از او عصبانی بودم کلت را برداشته و به سمتش شلیک کردم. غرق در خون روی زمین افتاد من هم از خانه فرار کردم.»

متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل مادرش اعتراف کرد. برای وی از سوی بازپرس قرار بازداشت موقت صادر شد و متهم هم اکنون تحت نظر است. گفتنی است این پرونده در دادسرای جنایی شیراز بررسی می شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------