کلید معمای مرگ مرموز نیکان در گزارش پزشکی قانونی



زوج معتاد به اتهام قتل کودک سه ماهه خود بر اثر کودک‌آزاری اعتراف کردند. متهمان مدعی هستند، مرتکب کودک‌آزاری نشده‌اند و بازپرس جنایی منتظر نظر پزشکی قانونی درباره علت مرگ کودک است.

به گزارش جام‌جم، 16 شهریور امسال زنی با حضور در کلانتری مهرآباد تهران برای دستگیری برادر معتاد و همسر او به‌ خاطر کودک‌ آزاری شکایتی را ارائه کرد.

وی به افسر تحقیق گفت: برادرم و همسرش معتاد هستند. زمانی که برای سرکشی به خانه آنها رفته بودم متوجه شدم آثار سوختگی متعددی روی دست و پای برادرزاده سه ماهه‌ام، نیکان است.

مطمئنم والدین معتادش این کودک را شکنجه کرده‌اند. از برادرم و همسرش شکایت دارم چون آنها این بلا را سرش آورده‌اند. همزمان با شکایت این زن، ماموران وارد ماجرا شده و تحقیقات در این پرونده آغاز شد. ماموران زوج جوان را به کلانتری احضار کردند. آنها در بازجویی‌ها مدعی شدند فرزندشان را شکنجه نداده و مورد کودک‌آزاری قرار نداده‌اند و عمه خانواده چون با آنها اختلاف دارد، این ادعا را مطرح کرده است.

همزمان با تشکیل پرونده در دادسرای شهید هاشمی تهران، تحقیقات برای مشخص شدن ماجرای کودک‌آزاری ادامه داشت تا این‌که چند روز بعد پسر سه ماهه در بیمارستان فوت کرد. با مرگ نیکان، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. پدر و مادر نیکان با هماهنگی قضایی بازداشت شده و پرونده آنها برای ادامه تحقیقات و با قرار عدم صلاحیت رسیدگی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در دستورکار قاضی مرادی قرار گرفت.

این زن و شوهر در تحقیقات مقدماتی گفتند که بعد از این‌که حال پسرشان در خانه بد شده او را به بیمارستان منتقل کردند که او بعد از چند روز فوت کرد. هر‌از‌گاهی که نیکان بی‌تابی می‌کرده او را کتک زده‌اند، اما دست و پای او را نسوزانده و کودک‌آزاری در کار نیست و عمه خانواده دروغ می‌گوید.

این در حالی بود که مادر کودک در ادامه تحقیقات مدعی بود سوختگی پاهای فرزندش به این دلیل بوده که دیر پوشک او را عوض کرده است.

کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی علت مرگ این کودک هستند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------