سرنخ تازه از جسد خونين زن تنها در اتاق خواب



 پسر جواني كه پس از يك سال به عنوان مظنون اصلي قتل مادرش دستگير شده بود در مقابل بازپرس شعبه هشتم قتل تهران اتهام قتل مادرش را رد كرد و گفت در ماجراي قتل مادرش هيچ نقشي نداشته است.

 به  گزارش  اعتماد ؛در ساعت هفت عصر روز ١٤مهرماه سال گذشته مردم منطقه اجاره‌دار تهران با ماموران كلانتري ١٠٩ بهارستان تماس گرفتند و گفتند كه از خانه يك پيرزن تنها كه در همسايگي‌شان است بوي تعفن مي‌آيد. ماموران كلانتري خيلي زود خود را به اين ساختمان ٥ طبقه در خيابان خواجه نظام (اجاره‌دار) رساندند. با توجه به اينكه بوي تعفن از طبقه دوم ساختمان مي‌آمد همسايه‌ها در مقابل چشم ماموران بارها زنگ در خانه را زدند و پيرزن همسايه را صدا زدند اما كسي جواب آنها را نداد تا اينكه ماموران كلانتري با هماهنگي مقام قضايي وارد خانه پيرزن شدند و جسد خونين او را در اتاق خوابش ديدند.

 

هيچ اثري از تخريب و جابه‌جا كردن وسايل خانه در محل قتل ديده نمي‌شد. قاتل با استفاده از چاقو چندين ضربه به سينه پيرزن زده و او را به قتل رسانده بود. بعد از كشف جسد توسط ماموران آگاهي بازپرس ايلخاني، بازپرس شعبه هشتم ويژه قتل تهران به همراه تيم شناسايي پزشكي قانوني و ماموران اداره دهم آگاهي تهران وارد خانه پيرزن شدند تا تحقيقات پليسي را درباره اين قتل انجام دهند. تجسس‌هاي اوليه پليسي نشان مي‌داد كه عامل جنايت خيلي راحت وارد خانه شده و بدون اينكه نياز به تخريب وسايل خانه داشته باشد سرقتي را انجام داده و پا به فرار گذاشته است.

 

ماموران پليس در مرحله بعدي گوشي موبايل پيرزن را مورد بررسي قرار دادند و كشف كردند كه آخرين تماس پيرزن با پسرش بوده است. به اين ترتيب تحقيقات براي دستگيري پسر جوان كليد زده شد. حالا يك سال از قتل پيرزن گذشته و پسر جوان به وسيله ماموران آگاهي دستگير شده است. او به ماموران پليس گفت: من حدود يك سال است كه مادرم را نديده‌ام و از او هيچ خبري ندارم. يك سال پيش مادرم با من تماس گرفت و گفت هر جا كه هستي بيا من را ببين، اگر امروز نيايي ديگر هيچ‌وقت من را نخواهي ديد.

 

من آن روز به ديدن مادرم نرفتم و تا حالا كه يك سال از ماجرا مي‌گذرد، هيچ اطلاعي از سرنوشت او ندارم. حسن درباه زندگي خودش و مادرش به بازپرس ايلخاني گفت: «مادرم از چهارسالگي مرا رها كرد، رفت. او معتاد به مواد بود و زندگي‌اش با افيون مي‌گذشت، اما من هيچ‌وقت به خاطر مواد به او توهين نكردم و او را مادر خودم صدا مي‌زدم. هر چند وقت يك‌بار به ديدنش مي‌رفتم به خاطر همين با او قهر كردم و ديگر اطلاعي از او نداشتم تا اينكه فهميدم پليس دنبالم است و مادرم كشته شده. با اين وجود خود را تسليم ماموران كردم.» تحقيقات پليسي براي روشن شدن اين جنايت معمايي در اداره پليس آگاهي تهران ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------