آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

غرق شدن یک جوان 33ساله در رودخانه "بشار" یاسوج



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدن یک جوان 33ساله در رودخانه "بشار" یاسوج خبرداد.

جلال پورافرد در گفت و گو با ایسنا افزود: یک جوان ۳۳ ساله روز سه شنبه، 30 شهریور ماه در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی در رودخانه "بشار" یاسوج غرق شد.

وی افزود: ساعت حدود ۱۵:۴۲ دقیقه گزارشی مبنی بر غرق شدن یک نفر در رودخانه بشار یاسوج حوالی روستای "لما" از توابع شهرستان دنا به سامانه ۱۱۵اعلام و یک واحد امدادی اورژانس از منطقه دمچنار به محل وقوع حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاش نیروهای درمانی اورژانس ۱۱۵ پس از حدود ۴۰ دقیقه عملیات احیا بر روی این جوان کارساز نبود و وی جان خود را از دست داد.

پورانفرد با بیان اینکه این جوان به نظر می رسد دانشجوی دکترا در رشته شیمی بوده تصریح کرد: بدلیل آشنا نبودن به فنون شنا در روخانه بشار یاسوج غرق شد و جا خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۶۶ رودخانه دائمی و فصلی است و بر اساس اعلام آمار پزشکی قانونی استان کهگیلویه وبویرحمد این استان با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه پنجم کشور را دارد.

بر همین اساس پزشکی قانونی اعلام کرده که از سال ۱۳۹۱ تاکنون بیش از ۷۰مورد مرگ ناشی از غرق شدگی در استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------