90کیلو تریاک در باک خودرو



فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 446 کیلوگرم موادمخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های همدان و کهکیلویه و بویر احمد در فارس خبر داد.

  اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث,حوادث روز

به گزارش جام جم آنلاین از شیراز، سردار «احمد علی گودرزی» گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر ترانزیت یک دستگاه تریلر مواد مخدر از استانهای شرقی به استان فارس و سپس به استان‌های تهران و شمال کشور، پلیس موضوع را در دستور کار قرار داد.

مأموران انتظامی به حوالی شهر شیراز اعزام و خودرو تریلر با شگردهای خاص پلیسی و هوشیاری ماموران توقیف و راننده خودرو دستگیر شد.

در بازرسی از این خودرو 90 کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در باک جاسازی گردیده بود، کشف شد .

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه افزود: با همکاری و عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس کهکیلویه و بویر احمد، دو دستگاه خودرو پژو 405 در یکی از محورهای مواصلاتی استان مورد شناسایی قرار گرفته و متوقف شدند.

در بازرسی از این دو خودرو نیز 125 کیلوگرم تریاک و 99 کیلوگرم حشیش کشف ویک نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

گودرزی همچنین از انجام یک عملیات منسجم دیگر توسط مأموران انتظامی شهرستان داراب خبر داد و افزود: مأموران ایستگاه بازرسی «قلاتوبه» هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی ایسوزو مظنون و آن را متوقف کردند. در بازرسی از این خودرو 132 کیلوگرم تریاک کشف و راننده به همراه همدستش دستگیر شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------