دستگیری باند سارقان منازل در قم



فرمانده انتظامی استان قم گفت: باند 6 نفره سارقان منازل در قم متلاشی و اعضای این باند دستگیر شدند و به 28 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایسنا، سردار کاظم مجتبایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند سرقتی که توسط عوامل پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم متلاشی شده شامل 6 تن بودند و در بیش از 4 استان فعالیت می کردند.

وی ادامه داد: تمامی سرقت هایی که توسط این باند صورت می گرفت مربوط به منازل بوده و اعضای این باند با کار اطلاعاتی پلیس آگاهی در استان قم دستگیر شدند.

به گفته وی، از 28 فقره سرقت انجام شده توسط این باند، سه فقره سرقت در قم انجام شده و بقیه سرقت ها در سایر استان های کشور صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به انهدام 46 باند سرقت در استان قم از آغاز سال تاکنون، از کشف 60 درصدی سرقت های به وقوع پیوسته در استان قم خبر داد و گفت: بیشتر باندهای سرقت کشف شده غیربومی بوده اند.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: از لحاظ امنیت، استان قم در وضعیت قابل قبولی قرار دارد. این امر حاصل یک کار جمعی است، پلیس سعی کرده که از همه ظرفیت‌ها برای برقراری امنیت در استان قم استفاده کند.

مجتبایی با بیان اینکه امنیت نتیجه یک کار جمعی است و به صورت فردی حاصل نمی شود، از همکاری و تلاش های اعضای شورای تامین استان قم و عوامل امنیتی در این راستا قدردانی کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------