آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

انتقام‌ از دختر مورد علاقه با اسید



پسر جوان وقتی فهمید دختر مورد علاقه‌اش سه سال به او دروغ گفته و پولدار نیست، برای انتقام روی او اسید ریخت.

به گزارش جام‌جم، عصر سه‌شنبه دختر جوانی فریاد زنان، خود را به پارکینگ ساختمانی در خیابان سی و هفتم گیشا رساند.

ساکنان ساختمان با مشاهده وضعیت دختر جوان، موضوع را به اورژانس اطلاع دادند و او به بیمارستان منتقل شد. در ادامه با حضور ماموران در ساختمان موردنظر تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

تحقیق از همسایه‌ها نشان داد، دختر 24 ساله از چندی قبل با پسر جوانی به نام هومن که ساکن آن ساختمان بوده، ارتباط داشته و برای دیدن او به آن ساختمان می‌آمد. امروز نیز دوباره دختر جوان به خانه او آمده که ساعاتی بعد صدای مشاجره آنها را شنیده‌اند. در ادامه تحقیقات مشخص شد پیش از آن که دختر جوان فریادزنان از پله‌ها پایین بیاید، هومن را دیده‌اند که سراسیمه از خانه‌اش خارج و با خودرویش متواری شده است.

همزمان با گزارش این حادثه به قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، دستورات لازم قضایی صادر شد و پرونده این اسیدپاشی در اختیار محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت .

این در حالی بود که دختر جوان در بیمارستان مطهری تهران مورد تحقیق قرارگرفت و به پلیس گفت: سه سال پیش با هومن آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت و هر از گاهی برای دیدن او به خانه‌اش در محله گیشا می‌آمدم. از چند روز پیش متوجه شدم هومن فریبم داده و به من علاقه‌ای ندارد و پای دختر دیگری در میان است. امروز به دیدنش رفتم و گفتم که چرا این همه سال با احساسم بازی کرده‌ای. درگیری و مشاجره‌مان بالا گرفت. او در یک لحظه عصبانی شد و با برداشتن بطری جوهر نمک آن را روی صورتم پاشید و فرار کرد.

با اطلاعات به دست آمده از قربانی حادثه، عامل اسیدپاشی تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا این که بعدازظهر دیروز هومن حوالی یافت‌آباد شناسایی و دستگیر شد.

متهم به اسیدپاشی با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به افسر تحقیق گفت: من با آرزو سه سال قبل در محله پونک آشنا شدم. این دوستی و ارتباطمان ادامه داشت تا این که هر دو در دام اعتیاد گرفتار شدیم. آرزو همیشه به من می‌گفت که ساکن شهرک غرب است و وضع مالی خانواده‌اش خوب است. روز حادثه در خانه‌مان در حال مصرف موادمخدر بودیم که از گفته‌های آرزو متوجه شدم در این سال‌ها با حرف‌های دروغش مرا سر کار گذاشته است. از شنیدن این حرف‌ها عصبانی شدم و درگیری‌مان بالا گرفت. در همان موقع بطری جوهر نمک را روی سروصورتش پاشیدم و فرارکردم.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با تائید خبر دستگیری این متهم به میزان گفت: با اعتراف‌های اولیه متهم، با دستور قضایی او در بازداشت به سر می‌برد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------