شکایت جدید در پرونده جنایت در ناگویا



  اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز

تحقیقات از مردی که در ژاپن جوان ایرانی را از پای درآورده بود، در حالی در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد که سه مرد دیگر با مراجعه به پلیس آگاهی به اتهام آدم‌ربایی و سرقت از او شکایت کرده‌اند.

به گزارش جام‌جم، مرد جوان سی‌ام آذر سال گذشته در شهر «ناگویا»ی ژاپن در جریان درگیری با پسر ایرانی، او رابا ضربه‌های شمشیر به قتل رساند.

با وقوع این جنایت همدستانش در ژاپن و ایتالیا دستگیر شدند، اما رسول از آنجا گریخت و به ایران آمد. تحقیقات پلیس ژاپن نشان داد جنایت در جریان درگیری اعضای باند‌های مافیای موادمخدر معروف به «یاکوزا» و پس از معامله سیمکارت چهار میلیارد تومانی که از سوی مقتول به اعضای باند فروخته شده بود، رخ داده است.

متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که اوایل مرداد امسال زمانی که با گذرنامه جعلی به ایران آمده بود، در تهران شناسایی و دستگیر شد. متهم مدعی بود با مقتول درگیر شده اما او را نکشته و فقط زخمی کرده است.

با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم، تحقیقات از وی ادامه داشت تا این که دو نفر نیز به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران مراجعه و علیه او شکایت کردند. یکی از شاکیان به بازپرس محمد مهدی مرشدلو گفت: متهم در جریان معامله‌ای از من 500 میلیون تومان اخاذی کرد و مجبور شدم به خاطر تهدید‌های او ناگویا را ترک کنم.

شاکی دوم نیز با ارائه اظهارات مشابه و ذکر این که در ژاپن در کار خرید و فروش مواد مخدر بوده، به بازپرس جنایی گفت: متهم مرا ربود و با تهدید دستبند، ساعت و انگشتر طلایم را سرقت کرد و گریخت.

در حالی که ماموران در حال تحقیق روی این پرونده بودند، دو روز پیش مردی دیگر به دادسرا مراجعه و از رسول شکایت کرد و گفت: مدتی پیش برادرم در ژاپن با رسول اختلاف‌هایی پیدا کرد. متهم برادرم را ربود و از او اخاذی هم کرد. اما اکنون برادرم به دلیل توطئه‌ای که این مرد برایش چیده، توسط پلیس ژاپن دستگیر و زندانی شده و نمی‌تواند برای شکایت به ایران بیاید.

با توجه به اظهارات این مرد، قرار شد وکیل این خانواده به نیابت از مرد زندانی به دادسرا بیاید و شکایت مرد زندانی را پیگیری کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------