آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شمار قربانیان واژگونی قایق مهاجران در سواحل مصر به ۱۶۲ نفر رسید



  اخبار حوادث ,خبرهای   حوادث ,قایق حامل مهاجران

 با ادامه عملیات امداد و نجات، شمار قربانیان سانحه واژگونی قایق حامل مهاجران در سواحل مصر به ۱۶۲ نفر رسیده است.

به گزارش مهر به نقل از بی بی سی، شمار قربانیان سانحه واژگونی یک قایق حامل مهاجران در سواحل مصر به ۱۶۲ نفر رسید.

گفتنی است قایق مزبور که حامل ۴۵۰ تا ۶۰۰ مهاجر بود،‌ روز چهارشنبه در دوازده کیلومتری شهر بندری «رشید» و در آبهای مدیترانه غرق شد. مهاجران سوار بر این قایق از کشورهای مصر، سوریه، سودان، اریتره و سومالی بودند.

مقامات مصری می گویند که دست کم ۱۶۳ نفر از این حادثه نجات یافتند؛ اما طبق اظهارات نجات یافتگان، بیش از صدها نفر احتمالاً غرق شده اند. این نجات یافتگان می گویند که قاچاقچیان هر فردی را که خواهان پوشیدن جلیقه نجات بود، به پرداخت پول بیشتر مجبور می کردند.

مقامات مصری اعلام کردند که چهار تن از خدمه این قایق را به اتهام ارتکاب به قتل غیرعمد و قاچاق انسان بازداشت کرده اند. این قایق که به مدت پنج روز برای سوار کردن تعداد بیشتری از مهاجران در آبها سرگردان بود، پس از سوار شدن آخرین گروه ۱۵۰ نفری از مهاجران در آبها غرق شد.

این سانحه در حالی اتفاق افتاد که آژانس مرزی اتحادیه اروپا پیشتر هشدار داده بود شمار مهاجرانی که از مصر به عنوان سکوی عزیمت خود به اروپا استفاده می کنند، رو به افزایش است.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------