شیاد‌ها چشم شیطان می‌فروختند



اخبار حوادث - شیاد‌ها چشم شیطان می‌فروختند

دو مرد شیاد که با فروش مجسمه‌های بدلی و سنگ موسوم به چشم شیطان از مردم کلاهبرداری می‌کردند، از سوی پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر در غرب استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر از دو مرد به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد او با دو مرد آشنا شده که ادعا می کردند در مزرعه شان مجسمه های انسان اعم از زن و مرد و نیز سنگی را پیدا کرده اند که موسوم به چشم شیطان بوده و این اموال قدمت تاریخی داشته و قصد فروش آنها را دارند.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، شاکی از آنجا که به جمع آوری سنگ های زینتی علاقه داشته، مبلغی کلان به فروشندگان می پردازد و دو مجسمه انسان و آن سنگ قیمتی را خریداری می کند. چند روز بعد مرد خریدار وقتی اموال را نزد عتیقه فروشی می برد تا قیمت آن را برایش ارزیابی کند، متوجه قلابی بودن مجسمه و سنگ چشم شیطان می شود.

با تشکیل پرونده و صدور دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری آغاز شد و چند روز پیش ماموران اطلاع یافتند، متهمان فراری فرد دیگری را به دام انداخته و قصد کلاهبرداری از او را دارند که با اعزام به محل قرارشان در یکی از محله های شهرستان اسلامشهر موفق به دستگیری متهمان شدند.

متهمان در پلیس آگاهی به جرمشان اعتراف و عنوان کردند، تصویر نمونه اصلی مجسمه ها و سنگ چشم شیطان را در اینترنت مشاهده کرده اند و سپس از روی آن تصاویر، نمونه های قلابی را ساخته و به مردم می فروختند.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------