ردپـای مرد نقابدار در قتل زوج میلیاردر




اخبار حوادث - پلیس ساری در تعقیب عامل جنایت ویلای شماره 16 است
ردپـای مرد نقابدار در قتل زوج میلیاردر

 ردپای یک مرد نقابدار در قتل زوج میلیاردر ساری به دست آمد.این حادثه هنگامی رخ داد که قربانی حادثه همراه همسرش در خانه ویلایی شماره 16 خود در منطقه مرکزی ساری بودند و این ویلا با دوربین‌های مداربسته و سگ‌های نگهبان مراقبت می‌شد.بنابراین گزارش، نخستین ساعات صبح روز جمعه مرد جوانی در حالی‌که فریاد می‌زد پدر و مادرم را کشتند، ساکنان کوی «پیشنمازی» در منطقه مرکزی ساری در جریان وقوع جنایتی هولناک قرار گرفتند.

با تماس تلفنی این مرد،  پلیس ساری در جریان ماجرا قرار گرفت و به سرعت خود را به محل حادثه رساند. مأموران در نخستین مرحله از تحقیقات خود وقتی وارد خانه ویلایی شدند با پیکر بی‌جان دو قربانی حادثه در حالی روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو از پای درآمده بودند. پسر جوان قربانیان حادثه که با ورود به خانه ویلایی پدرش خود را در برابر جنایت دید از سوی پلیس تحت تحقیق قرار گرفت.

 

این مرد جوان در حالی‌که خود را نگران و مضطرب  نشان می‌داد در این باره به پلیس گفت: «نخستین ساعات صبح بود که به تلفن خانه پدرم زنگ زدم اما کسی جواب نداد، چون این کار سابقه نداشت نگران شده و با عجله خودم را به خانه ویلایی پدرم در کوی پیشنمازی رساندم. چند بار پدر و مادرم را صدا زدم اما پاسخی نشنیدم، احساس کردم باید حادثه ناگواری رخ داده باشد. داخل خانه شدم و در آنجا با اجساد پدر و مادرم در حالی روبه‌رو شدم که با اصابت ضربات چاقو از پای درآمده بودند.»


با توجه به این ادعاها با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ساری پیکر قربانیان حادثه برای انجام تحقیقات درباره علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.از سویی دیگر بررسی‌های مأموران نشان داد آنان دو پسر و دو دختر دارند که دختران آنها در خارج از کشور زندگی می‌کنند و یکی از پسرانش در تهران پزشک است و پسر دیگرش در ساری زندگی می‌کند.

 

از سویی دیگر بررسی‌ها مشخص کرد قربانی حادثه از بازاریان باسابقه و قدیمی شهر ساری بوده که مدتی قبل نیز یک پاساژ در مرکز ساری ساخته است.در همین حال با توجه به این‌که خانه ویلایی محل وقوع حادثه به‌هم ریخته بود  این فرضیه برای مأموران مطرح شد که عاملان قتل‌ها با انگیزه سرقت وارد ویلای مرد میلیاردر شده‌اند.

 

با توجه به این‌که قربانیان حادثه در فاصله کمی از هم به قتل رسیده بودند و هیچ آثاری از شکستگی روی قفل در‌های خانه ویلایی دیده نمی‌شد، پلیس این احتمال را می‌دهد  که قربانیان حادثه با عاملان قتل آشنایی قبلی داشته‌اند.

 

از سوی دیگر با توجه به این‌که قربانیان حادثه دو سگ بزرگ در خانه برای حفاظت از خانه ویلایی خود نگهداری می‌کردند و سگ‌ها هیچ واکنشی به قاتلان نشان نداده‌اند و همسایه‌ها نیز صدای سگ‌ها را نشنیده‌اند فرضیه وقوع جنایت از سوی یک آشنای خانوادگی قوت گرفت.در ادامه بررسی‌ها مأموران پی بردند قربانیان حادثه از یک هفته پیش برای امنیت اقدام به نصب دوربین مدار بسته در خانه ویلایی خود کرده‌اند اما در زمان وقوع حادثه دوربین‌ها از کار افتاده بود.

 

در ادامه بررسی‌ها یکی از همسایگان اعلام کرد صبح پیش از حادثه حسن بلورچی قربانی 60 ساله حادثه را دیده که از خانه خارج شده بود.این مغازه‌دار همچنین ادعا کرده است غروب روز پنجشنبه مردی را دیده که با سر و صورتی پوشیده با سرعت از در پارکینگ وارد خانه ویلایی شماره 16 شده است.بر اساس این گزارش، مأموران با توجه به همه یافته‌های خود تجسس‌های گسترده‌ای را برای ردیابی عامل یا عاملان جنایت  آغاز کرده‌اند.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------