تلفن همراه، سرنخ کشف راز قتل مادر



پسر جوان در حالی منکر قتل مادرش شده که بررسی تلفن همراهش نشان می‌دهد، او روز جنایت حوالی خانه مادرش حضور داشته است.

به گزارش جام‌جم، اوایل مهر سال گذشته ماموران در جریان قتل زنی 54ساله در یکی از محله‌های خواجه نظام تهران قرار گرفتند که ساعاتی از مرگش می‌گذشت و او با ضربه چاقو کشته شده بود.

 

با دستور بازپرس ایلخانی تحقیقات آغاز شد. ماموران در تحقیقات متوجه شدند این اواخر پسر 30 ساله مقتول به خانه او می‌آمده، اما با هم دچار اختلاف‌هایی شده بودند. او تحت تعقیب قرار گرفت تا این که اوایل هفته گذشته و یک سال بعد از این جنایت دستگیر شد. دیروز او برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

 

متهم به بازپرس ایلخانی گفت: من زمانی که دو ماهه بودم، پدر و مادرم از هم جدا شدند. در این سال‌ها به دنبال مادرم بودم که بی‌نتیجه بود. چهار سال پیش از طریق عمه‌ام و پسرش متوجه شدم مادرم زنده است. خوشحال بودم بعد از 26 سال او را می‌بینم. اما او معتاد بود. بارها سعی کردم او اعتیادش را ترک کند که بی‌فایده بود و مدام افراد غریبه را برای مصرف شیشه به خانه می‌آورد. او می‌گفت از شوهر دومش که جدا شده پسری دارد که خارج از کشور زندگی می‌کند و او را برای همیشه ترک کرده و از او ناراحت است. هر چند مادرم مرا اذیت می‌کرد، اما او را دوست داشتم. حتی بعد از ازدواج هم علاقه‌ام نسبت به وی کم نشد. نمی‌دانم چه کسی مادرم را کشته است.

 

در حالی که مرد جوان منکر این جنایت شده است، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران با بررسی تلفن همراه او اطلاعاتی به دست آورده‌اند که نشان می‌داد، روز جنایت متهم حوالی خانه مادرش تردد داشته و تلفن همراهش در آنجا فعال بوده است. با کشف این سرنخ روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. با دستور بازپرس جنایی تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------