آرزوی پزشک شدن دختر پشت کنکوری 18میلیون تومان برای مرد شیاد نان داشت




اخبار حوادث - آرزوی پزشک شدن دختر پشت کنکوری 18میلیون تومان برای مرد شیاد نان داشت

مرد شیاد که از دختر پشت کنکوری کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.این مرد در نقش کارمند عالیرتبه یک ارگان دولتی به فریبکاری‌هایش دست می‌زد.

چندی پیش دختر جوانی به شعبه 14 بازپرسی دادسرای خارک تهران رفت و گفت: منشی یک مطب پزشکی هستم، یک سال پیش خیلی اتفاقی با یکی از بیماران که مرد 36 ساله‌ای بود و ادعا می‌کرد کارمند عالیرتبه یک ارگان دولتی است، آشنا شدم.


این مرد وقتی شنید آرزو دارم پزشک شوم و پشت کنکور مانده‌‌ام، ادعا کرد با نفوذی که در سازمان آموزش عالی کشور دارد می‌تواند مقدماتی را فراهم کند که من در رشته پزشکی قبول شوم.


این مرد مرموز خیلی زود توانست با نیرنگ اعتماد مرا نسبت به خود جلب کند. وی گفت فقط کافی است در آزمون سراسری دانشگاه‌ها در رشته پزشکی ثبت‌نام و در جلسه امتحان حضور پیدا کنم تا او مقدمات قبولی‌ام را فراهم کند و باید در ازای قبولی در کنکور پزشکی 30 میلیون تومان به وی پول بدهم.

 

ابتدا یک چک 10 میلیون تومانی به این شیاد دادم و سپس 8 میلیون و 500 هزار تومان پول در اختیارش گذاشتم و قرار شد بقیه پول را زمانی که وارد دانشگاه شدم به وی بدهم. این دختر فریب‌خورده با چشمانی گریان ادامه داد: وقتی نتایج کنکور اعلام شد و فهمیدم قبول نشده‌ام با کریم تماس گرفتم و وی با خونسردی بهانه آورد و وقتی پول‌هایم را خواستم ابتدا وعده روزانه داد تا این‌که گفت پول‌ها را نمی‌دهد.


بازپرس امجدیان پس از شنیدن ادعاهای دختر پشت کنکوری به تیمی از مأموران پلیس دستور داد به ردیابی و دستگیری کلاهبردار فراری دست بزنند. مأموران در تحقیقات پی بردند مخفیگاه مرد شیاد در فردیس کرج است و در یک عملیات غافلگیرانه روز 16 اسفندماه سال جاری وی را دستگیر کردند.


مرد کلاهبردار گفت: وقتی برای درمان به مطب پزشک معالجم رفتم، متوجه شدم این دختر علاقه‌مند است در رشته پزشکی ادامه تحصیل بدهد. وسوسه شدم و از آنجا که نیاز شدیدی به پول داشتم نقشه خود را به اجرا گذاشتم و با دروغ‌پردازی به وی گفتم با نفوذی که در سازمان آموزش عالی کشور دارم، می‌توانم مقدماتی را فراهم کنم که در کنکور سراسری در رشته پزشکی قبول شود و در ازای این کار از این خانم منشی 18 میلیون و  500 هزار تومان پول گرفتم و قرار شد بقیه پول را وقتی وارد دانشگاه شد به من پرداخت کند.
اخبار حوادث -  روزنامه ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------