سارق، گوش مالباخته را برید




اخبار حوادث - سارق، گوش مالباخته را برید

متهم سابقه‌دار که هنگام دزدیدن خودروی زانتیا با مقاومت مالباخته روبه‌رو شده و گوش او را بریده بود، از سوی پلیس شهرستان مبارکه استان اصفهان دستگیر شد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان مبارکه از مردی به اتهام بریدن گوش و سرقت خودروی زانتیای خود خبر داد.

شاکی گفت: هنگام بازگشت به خانه، مردی قمه به دست از میان شمشادهای کنار جاده بیرون آمد و به سمت خودرویم دوید. از ترس این که با او تصادف نکنم در حاشیه جاده توقف کردم. گمان می کردم او دیوانه است و می خواهد مرا بترساند بنابراین وقتی قصد دور شدن از محل را داشتم، مرد قمه به دست مانع شد و با باز کردن در خودرو مرا تهدید کرد باید پیاده شوم.

وی اضافه کرد: وقتی مقاومت کردم، مرد مهاجم به من حمله ور شد و من را به زور از خودرو بیرون انداخت و با قمه ای که همراهش بود گوشم را برید و مرا کنار جاده رها کرد و با سوار شدن به خودروی زانتیای من متواری شد.

شاکی تصریح کرد: پس از فرار مرد سارق، راننده یک خودروی عبوری متوجه موضوع شده و به کمکم شتافت و با انتقال به بیمارستان، گوشم را بخیه زدم.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، کارآگاهان جنایی با چهره نگاری رایانه ای از متهم فراری، تصویر او را با تصاویر موجود در آلبوم متهمان سابقه دار پلیس آگاهی مطابقت داده و متوجه شدند تصویر شرور فراری با یک متهم سابقه دار که در زمینه شرارت، سرقت و خرید و فروش موادمخدر فعالیت دارد و چندی پیش از زندان آزاد شده، مطابقت دارد.

در مرحله بعدی تحقیقات، پاتوق های مرد شرور زیرنظر گرفته شد تا این که ماموران اطلاع یافتند، متهم فراری هنگامی که با خودروی مسروقه در یکی از محله های شهر در تردد بوده از سوی ماموران اداره مبارزه با موادمخدر در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شده است.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی اعتراف کرد، پس از آزادی از زندان سرقت هایش را با زور و تهدید انجام می داده و وقتی صاحب خودروی زانتیا در مقابلش مقاومت کرده، گوش او را بریده است.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جاتم جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------