کلاهبرداری اینترنتی به بهانه بازی‌های برد و باخت



اخبار حوادث -  کلاهبرداری اینترنتی به بهانه بازی‌های برد و باخت

 گردانندگان یک سایت کلاهبرداری در کیش از سوی پلیس سایبری ردیابی شدند.

سرپرست پلیس فتای کیش از شناسایی باندی که با راه‌اندازی صفحه‌ای در محیط سایبری اقدام به کلاهبرداری در قالب بازی‌های اینترنتی به‌صورت برد و باخت می‌کردند، خبر داد. سروان «محمد ابوالحسنی» با اعلام این خبر گفت: مردی به این پلیس مراجعه کرده و اظهار داشت چندی پیش از طریق دوستانش با سایتی آشنا شده و به دلیل مشکلات مالی و کسب درآمد در این سایت، پول واریز کرده و به بازی پرداخته‌است.

 

مالباخته گفت: اوایل به دلیل باخت زیاد سعی داشتم پول از دست رفته خود را بازگردانم و به همین دلیل بیشتر در دام این افراد گرفتار شدم تا جایی که کل موجودی خود را باختم و در تماس تلفنی با مسئولان سایت درخواست برگشت پول را کردم ولی آنها قبول نکردند.

 

سروان ابوالحسنی خاطرنشان کرد: مراتب با توجه به اهمیت موضوع سریعاً تحت پیگیری قرار گرفت و سایت اینترنتی که کلاهبردار در آن اقدام به فعالیت کرده بود مورد بررسی قرار گرفت. وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد صاحب سایت با در دست داشتن ماهیت سایت و در اختیار داشتن مدیریت بازی‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کند.

 

سروان ابوالحسنی اظهار داشت: با بهره‌گیری از دانش فنی و پلیسی، صاحب این سایت شناسایی و به این پلیس احضار شد، پس از تحقیقات و بازجویی از وی و بررسی فنی ادله دیجیتال استخراج شده از لپ تاپ و تبلت متهم، مشخص شد وی صاحب اصلی سایت است. این مسئول انتظامی عنوان داشت: حساب بانکی این شیاد در مدت شش ماه بیش از 15میلیارد ریال گردش مالی داشته که در این خصوص همه حساب‌هایش مسدود شد.  
اخبارحوادث - روزنامه  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------