جنایت تلخ برای فرار از بدهی 6 میلیونی



مرد جوان برای این که طلب میلیونی یکی از اقوامش را نپردازد، در اقدامی جنون‌آمیز پدر مرد طلبکار را با ضربه چاقو کشت. متهم برای این که راز جنایت پنهان بماند، پیکر مقتول را به داخل کانال آب انداخت.

 به گزارش جام‌جم، سی و یکم شهریور امسال مردی با پلیس تماس گرفت و ازکشف جسدی درکانال آب در محله شاهین‌ ویلای کرج خبر داد. در ادامه ماموران کلانتری همراه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز درآنجا حاضر شده و مشاهده کردند جسد متعلق به مرد سالخورده‌ای است که با ضربه چاقو به قتل رسیده است. جسد با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

در این مرحله کارآگاهان جنایی احتمال دادند عامل جنایت، مرد 60 ساله را در مکان دیگری کشته و جسدش را به کانال آب انداخته است. تحقیقات ماموران روی افراد گمشده ادامه داشت تا این که متوجه شدند خانواده‌ای سی‌ام شهریور امسال با حضوردر پلیس آگاهی شهرستان فردیس گم شدن پدر 60 ساله خانواده را گزارش داده‌اند. این خانواده به پزشکی قانونی فراخوانده شدند که با دیدن جسد، هویت پدرشان را تائید کردند.

 

با تحقیق از این خانواده در اداره آگاهی استان البرز معلوم شد مردی جوان به این خانواده بدهکار بوده و گمان می‌کنند او پدرشان را کشته باشد.

 

پسر مقتول به ماموران گفت: زمانی که در شهرستان کار می‌کردم، می‌خواستم پس‌اندازم را به حساب مادرم واریز کنم که نشد. مادرم شماره حساب شوهر دختردایی‌ام را به من داد تا این پول را به آن حساب واریزکنم و بعد از بازگشت، این پول را تحویل بگیرم. بعد از بازگشتم به خانه پدری برای دریافت پول نزد مرد آشنا رفتم که او مدعی بود این پول را خرج کرده و از من فرصت خواست تا پولم را پس دهد اما هیچ وقت شش میلیون تومانم را نداد.

 

وی افزود: او هر بار از پرداخت این پول شانه خالی می‌کرد. روز حادثه پدرم برای صحبت با او سراغش رفت و دیگر از او خبری نشد و مرد بدهکار هم تلفنش را پاسخ نداد. با طولانی شدن غیبت پدرم به اداره پلیس رفتیم و شکایت کردیم تا این که در تماس ماموران متوجه مرگ او شدیم.

 

مرد آشنا به عنوان تنها مظنون این جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. ماموران برای دستگیری او به خانه‌اش رفتندکه معلوم شد او به آنجا بازنگشته و با خودروی پرایدش به مکانی نامعلوم رفته است. جست‌وجو برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این که رد او را در یکی از شهرهای شمالی کشور به دست آوردند. کارآگاهان جنایی برای دستگیری او به آنجا اعزام شدند که معلوم شد او آنجا را ترک کرده است. این تعقیب و گریز ادامه داشت تا این که ماموران دو روز پیش متهم فراری را در حالی که با خودرویش در پل فردیس کرج در حرکت بود، شناسایی و دستگیر کردند. او به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد و دیروز به قتل مرد 60 ساله اعتراف کرد.

 

متهم 26 ساله به افسر تحقیق گفت: زمانی که پول پسر مقتول به حسابم واریز شد، وسوسه شدم این پول را برداشت کنم و برای باز پس دادن آن مهلت بگیرم تا شاید آنها دیگر سراغ پولشان را نگیرند. اما آنها این پول را می‌خواستند. زمانی که مرد 60 ساله سراغم آمد و پول پسرش را طلب کرد، با وی در خودرویم درگیر شدم.

 

وی افزود: در جریان این درگیری با چاقویی که همراه داشتم او را کشتم و جسدش را در صندوق عقب خودرویم انداختم. ساعت‌ها با جسد در شهر تردد می‌کردم. سرانجام تصمیم گرفتم برای این که ماجرا لو نرود، جسد را داخل کانال آب بیندازم که همین کار را هم کرده و متواری شدم اما فرارم زیاد طول نکشید .

 

دیروز پرونده عامل جنایت با توجه به این‌که او در شهرستان فردیس مرتکب قتل شده بود، برای ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه قتل در اختیار ماموران اداره آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------