آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

فرار ناتمام مرد همسرکش



مردی که در اختلاف خانوادگی همسرش را در شهر قزوین با ضربه‌های چاقو از پا درآورده و به شهر کرمانشاه گریخته بود، دستگیر شد. 

به گزارش جام‌جم، ظهر شنبه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قزوین در تماس مردمی در جریان قتل زن جوانی در خانه‌اش در یکی از محله‌های این شهر قرار گرفتند. کارآگاهان پلیس آگاهی همراه بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم با حضور در محل، مشاهده کردند زن جوان با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است. بررسی‌ها نشان می‌داد از خانه وی سرقت نشده است.

 

این در حالی بود که تحقیق از همسایه‌ها نشان داد، زن جوان و شوهرش اختلاف‌هایی باهم داشته‌اندوحتی بارها صدای مشاجره آن دو را شنیده‌اند. امروز نیز صدای مشاجره این زوج و صدای کمک‌خواهی زن جوان را شنیده و زمانی که برای نجات این زن به خانه‌اش رفته‌اند، مشاهده کرده‌اند که او غرق در خون در اتاق افتاده و از شوهرش خبری نیست. گمان می‌کنند شوهر 30 ساله او به این جنایت دست زده باشد.

 

ماموران در جست‌وجوی این مرد بودند که معلوم شد او از شهر خارج شده و کسی از وی خبری ندارد. مشخصات مرد همسرکش در اختیار اداره پلیس آگاهی شهرهای اطراف قرار گرفت تا این که عصر همان روز متهم به قتل فراری، در یکی از محورهای منتهی به شهر کرمانشاه توسط ماموران پلیس آگاهی این شهر شناسایی و دستگیر شد.

 

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی منکر قتل شد اما در ادامه به قتل همسرش در شهر قزوین اعتراف کرد.

 

سرهنگ رضا شیرزادی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در این باره به جام‌جم گفت: متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرد، به خاطر اختلاف خانوادگی، با همسرش درگیری داشته و روز جنایت هم با شدت گرفتن درگیری، اورا با ضربه چاقو به قتل رسانده است.

 

وی افزود: با اعتراف مرد همسرکش، متهم همراه پرونده در اختیار کار آگاهان اداره پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------