زورگیری 3 برادر از 2 هم‌باشگاهی



سه برادر که هنگام خروج دو مرد از باشگاه بدنسازی به آنها حمله و اموالشان را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند. متهمان درگیری را قبول دارند، اما سرقت و زخمی کردن این دو برادر را قبول ندارند.

 به گزارش جام‌جم، عصر اولین روز مهر امسال مردی با کلانتری 145 ونک تهران تماس گرفت و از درگیری خونین میان افرادی در خیابان ملاصدرا، پایین‌تر از پل کردستان خبر داد. ماموران کلانتری با حضور در آنجا مشاهده کردند دو مرد جوان که باهم برادر هستند، از سوی سه جوان مقابل یک باشگاه بدنسازی مورد حمله قرار گرفته و زخمی شده‌اند.

 

یکی از مصدومان به پلیس گفت: من و برادرم مقابل باشگاه ایستاده بودیم که سه مرد از یک خودروی پژو 206 پیاده شده و بی‌آن‌که حرفی بزنند، با چوب، میله، چاقو و قفل فرمان به ما حمله کردند که من و برادرم زخمی شدیم.

 

وی افزود: در جریان این درگیری متوجه شدم آنها گوشی تلفن همراه و کیف پولم را که حاوی 250 هزار تومان پول بود، سرقت کرده‌اند. زمانی که همسایه‌‌ها با پلیس تماس گرفتند، سارقان فرار کردند و فقط یکی از همسایه‌ها توانست شماره پلاک خودروی سارقان را یادداشت کند.

 

در این مرحله ماموران با تحقیق از این مرد و برادرش، آن دو را که مصدوم شده بودند، به بیمارستان منتقل کردند.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران و با دستور بازپرس علی وسیله ایرد موسی، تحقیقات ماموران برای دستگیری سه سارق فراری و توقیف خودروی آنها ادامه داشت. دو روز پیش خودروی متهمان فراری که در غرب تهران در تردد بود، توسط پلیس شناسایی و توقیف شد. سرنشینان آن که سه مرد جوان بودند، دستگیر شدند. آنها در بازجویی‌ها گفتند که باهم برادر هستند. این افراد اظهارات ضد و نقیضی را عنوان و ادعا کردند سرقت و درگیری در کار نبوده است. متهمان برای ادامه تحقیقات دیروز به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند.

 

یکی از سه برادر بازداشت شده به پلیس گفت: من کارگر پارکینگی در شمال تهران هستم. 40 روز پیش با یکی از شاکیان بر سر مبلغ کرایه پارکینگ مشاجره کردم. در ادامه متوجه شدم او هم برای تمرین به باشگاه ما می‌آید. روز حادثه من و برادرانم حوالی باشگاه بودیم که این مردو برادرش را دیدیم. آنها با دیدن من به ما حمله کردند و درگیری میان ما ایجاد شد. اموالی از آنها سرقت نکردیم و نمی‌دانیم آنها چطور مصدوم شده‌اند.

 

با اعتراف این مرد، دو برادرش هم گفته‌های مشابهی را بیان کردند.

 

در ادامه این سه نفر برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------