توطئه زن جوان برای ربودن یک مرد



زوج جوانی که با تهدید از مرد مکانــــــــــیک اخاذی کرده بودند، در جریان بازجویی مدعی شدند برای وصول سه میلیون تومان پول بابت فروش لواشک و بدهی یک میلیونی دست به این کار زده‌اند.

 به گزارش ایران ، چندی پیش مرد مکانیکی به دادسرای جنایی تهران رفت و از زن و مرد جوانی شکایت کرد. او به بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرا گفت: مدتی قبل خانم جوانی به نام شیما به تعمیرگاهم آمد تا خودروی پرایدش را درست کنم و همین مسأله باعث آشنایی ما شد.

 

بعد از مدتی متوجه شدم که شیما نامزد دارد و تصمیم گرفتم به این دوستی پایان بدهم. از طرفی خودم نامزد کرده بودم و تصمیم داشتم زندگی جدیدی را آغاز کنم که تهدیدهای شیما شروع شد و از من چهار میلیون تومان پول خواست. بعداز چندین بار تماس شیما بالاخره تصمیم گرفتم شیما را از نزدیک ببینم و از او بخواهم دست از سرم بردارد.

 

شیما با من تماس گرفت ، روز حادثه سر قرار با شیما رفتم اما به محض اینکه سوار ماشین‌اش شدم مرد جوانی که در صندلی عقب نشسته بود غافلگیرم کرد و من را به محلی خلوت بردند و تهدیدم کردند اگر یک چک 4 میلیونی به آنها ندهم هر اتفاقی بیفتد مسئولیتش به عهده خودم است. من که در دام مرد جوانی گرفتار شده بودم و از طرفی شیما با پیچ گوشتی مرا مورد حمله قرار داده بود، مجبور شدم که چک چهار میلیون تومانی را امضا کنم و به آنها بدهم.

 

در ضمن تعهد دادم که هر وقت شیما خودرو‌اش را به تعمیرگاه آورد مجانی تعمیرش کنم.در پی این شکایت بود که بازپرس جنایی دستور بازداشت زن جوان و نامزد او را صادر کرد که شیما و مرد جوان همراهش پس از دستگیری در مقابل بازپرس جنایی ادعای متفاوتی را مطرح کردند. شیما گفت: بعد از اینکه با مرد مکانیک آشنا شدم او به اندازه 3 میلیون تومان از من لواشک خرید تا پس از فروش پولش را برگرداند، بعد از چند روز هم یک میلیون تومان از من قرض گرفت و قرار شد چند روزه برگرداند.

 

اما هر چه منتظر ماندم خبری از پرداخت بدهی و پول لواشک‌ها نشد. برای همین موضوع رابا نامزدم به نام شهرام در میان گذاشتم و روز حادثه با او به سر قرار رفتیم و زمانی که سوار ماشینم شد بدون هیچ اصرار و تهدیدی خودش یک چک چهار میلیون تومانی به من داد.با توجه به اظهارات زن جوان، بازپرس شعبه چهار دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت زن جوان و نامزدش را صادر کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------