سرقت در شهرهاي مختلف با خوراندن ماده مسموم



سارقي سابقه‌دار كه از طريق سايت ديوار، طعمه‌هاي خود را در شهرهاي مختلف شناسايي مي‌كرد و با خوراندن ماده مسموم، آنها را مورد سرقت قرار مي‌داد از سوي پليس شناسايي و دستگير شد.

 

يكي از شاكيان او، عكاس يكي از خبرگزاري‌هاي رسمي كشور است كه دستگيري متهم با شكايت او به جريان افتاد. اين شاكي، تيرماه امسال به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه كرد و به ماموران گفت كه به شيوه بيهوشي مورد سرقت گوشي قرار گرفته است. او گفت: «من عكاس يكي از خبرگزاري‌ها هستم. چندي پيش كه آگهي فروش موبايلم را در سايت ديوار ثبت كردم مردي جوان با من تماس گرفت و خود را مشتري معرفي كرد. او گفت تا دقايقي ديگر پول را واريز مي‌كند.

 

سپس رفت و دو ليوان آب هويج خريد و يكي از آنها را به من داد. وقتي آن را خوردم، گفت ٢ ميليون و ٢٠٠ هزار تومان به حسابم واريز كرده. دوباره به پل آزادگان برگشتيم تا حسابم را از طريق دستگاه خودپرداز چك كنم اما همين كه از ماشين پياده شدم، سردرد و سرگيجه عجيبي گرفتم و روي زمين افتادم. همانجا متوجه شدم گوشي‌ام به سرقت رفته و مشتري هم ناپديد شده است.»  كارآگاهان موفق به شناسايي مردي شدند كه در محدوده خيابان حافظ قصد فروش موبايل سرقتي را داشت. مرد جوان اما ارتكاب سرقت را رد كرد و گفت: « من اين گوشي را همراه كارتنش از مردي حدودا ٣٠ ساله در خيابان حافظ خريدم و چون گوشي كارتن داشت اصلا متوجه سرقتي بودن آن نشدم.» بعد از مدتي مشخص شد كه او از مجرمان سابقه‌دار در زمينه سرقت است و بارها به همين اتهام سر از زندان درآورده است.

 

در ادامه و در حالي كه شناسايي مخفيگاه متهم به جريان افتاده بود، از مقر پليس خبر رسيد كه او چندي پيش به اتهام همراه داشتن اسكناس‌هاي جعلي از سوي گشت كلانتري ١١٢ ابوسعيد دستگير و روانه زندان شده است. متهم گفت: «من به شيشه اعتياد دارم و سرقت‌ها را براي خريد آن انجام مي‌دادم. با بررسي آگهي‌هاي فروش در سايت ديوار، مالباخته‌ها را در شهرهاي تهران، قم، كرج و شيراز شناسايي مي‌كردم و پس از گذاشتن قرار ملاقات با آنها، با خوراندن نوشيدني مسموم، گوشي‌هاي‌شان را به سرقت مي‌بردم.»  مالباخته‌ها براي پيگيري شكايت خود به پايگاه هشتم در ميدان حر، انتهاي خيابان ١٢ فروردين مراجعه كنند.

 

  اخبار حوادث  -  اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------