کمین مرد سیاهپوش برای قتل مزاحم دخترخاله



مرد میانسال برای ادب کردن مزاحم دخترخاله‌اش از تهران به مشهد سفر کرد اما ضربه او باعث قتل مرد جوان شد.

 به گزارش جام‌جم، شامگاه شنبه ماموران پلیس مشهد در جریان درگیری خونین در محله قاسم‌آباد قرار گرفتند. ماموران پس از حضور در محل با راکب زخمی موتورسواری روبه‌رو شدند. ضارب نیز توسط راننده یک دستگاه پراید دستگیر شده بود. ضارب که مرد میانسالی است، وقتی با ماموران روبه‌رو شد، تیغ موکت‌بری را زیر گلوی خودش گذاشت و تهدید به خودکشی کرد.

 

ماموران وارد عمل شده و پس از صحبت با مرد میانسال او را از تصمیمش منصرف کردند. پس از دستگیری ضارب، او به کلانتری انتقال یافت و مرد زخمی نیز به بیمارستان منتقل شد.

 

راننده پراید که متهم را دستگیر کرده بود، در تحقیقات گفت: ساعت 8شب با دوستم در قاسم‌آباد قرار داشتم. داخل خودرو منتظر او بودم که متوجه شدم مردی سیاهپوش به موتورسواری نزدیک شد و با جسمی تیز، ضربه‌ای به او زد. مرد موتورسوار غرق در خون روی زمین افتاد. با دیدن این صحنه او را تعقیب و دستگیرش کردم و به محل درگیری آوردم. اهالی پلیس را خبر کرده بودند که متهم با دیدن ماموران تهدید به خودکشی کرد.

 

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که از بیمارستان خبر رسید، مرد مجروح بر اثر شدت جراحات جان باخته است. با مرگ راکب موتور، پرونده در اختیار کارآگاهان ویژه قتل مشهد قرار گرفت و کارآگاهان به بازجویی از متهم به قتل پرداختند.

 

مرد میانسال در بازجویی‌ها گفت: دخترخاله‌ام در یک شرکت هواپیمایی کار می‌کند و چندی قبل برای کار به مشهد آمده بود. او در این سفر با مقتول آشنا شد و دوستی آنها شکل گرفت. بعد از مدتی دخترخاله‌ام تصمیم گرفت به این ارتباط پایان دهد اما مرد جوان دست‌بردار نبود و مدام با او تماس می‌گرفت. دخترخاله‌ام چند روز قبل موضوع را به من گفت و درخواست کمک کرد. من هم تصمیم گرفتم به او کمک کنم.

 

وی ادامه داد: 20 روز قبل به مشهد آمده و خانه مرد جوان را پیدا کردم و مشخصات او را به دخترخاله‌ام دادم. او هم تائید کرد مرد مورد نظر همان جوان مزاحم است. دیروز دوباره به مشهد بازگشته و در مسیر او کمین کردم. بعد هم در فرصتی مناسب با تیغ موکت‌بری ضربه‌ای به او زدم که باعث مرگش شد.

 

متهم پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی از سوی بازپرس جنایی مشهد در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

تحقیقات در این خصوص در حالی ادامه دارد که اعترافات اولیه متهم هنوز تائید نشده و ماموران در حال تحقیق در این زمینه هستند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------