آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل مرد جوان ساعتی قبل از تولد فرزندش



ساعت 11 شب 5 شهریور امسال بازپرس وتیم جنایی پایتخت از نزاع مرگباری در منطقه کیانشهر-جنوب تهران-باخبر شدند.

 به  گزارش  ایران ؛ تیم بررسی صحنه جرم پس ازحضور در محل حادثه با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که آثار جراحت روی بدنش دیده می‌شد.

 

 یکی از خواهران قربانی که از نزدیک شاهد جنایت بود به بازپرس ایلخانی گفت: داخل خانه بودم که همسایه‌ها صدایم کردند و گفتند که چند نفر با برادرت درگیر شده‌اند. بلافاصله خودم را به خیابان رساندم و دیدم چند مرد جوان درحال کتک زدن برادرم هستند. همان موقع خودروی پژو پرشیا سفید رنگی مقابل آنها نگه داشت و چند مرد از خودرو پیاده شده و آنها هم برادرم را کتک زدند. من خیلی سریع خودم را به جمعیت رساندم و یقه پیراهن یکی از آنها را گرفتم. حتی به او گفتم بچه برادرم امشب به دنیا می‌آید و با او کاری نداشته باشند. اما به محض اینکه یقه‌اش را رها کردم به طرف برادرم رفت و با چاقو دو ضربه به پایش و دو ضربه به سرش زد. این درحالی بود که همان موقع بقیه همدستانش فرارکردند اما فردی که به برادرم حمله کرده بود از خودرو جا ماند و با پای پیاده گریخت.

 

 

تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت ودرگیری خونین ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه آنها شناسایی و متهمان بازداشت شدند.

 

روز گذشته سه متهم اصلی پرونده برای تحقیقات در مقابل بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای جنایی قرار گرفتند. متهمان در نخستین تحقیقات به حضوردر درگیری اقرار کردند اما مدعی شدند مرتکب قتل نشده‌اند.

 

این درحالی است که خانواده مقتول، سه جوان دستگیر شده را شناسایی کردند و مدعی شدند یکی از آنها، همان فردی است که عادل را به قتل رسانده است.درحال حاضرتحقیقات پلیسی برای افشای معمای قتل ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------