گره‌کور در پرونده قتل اعضای یک‌خانواده در جهرم/ داماد خانواده،‌ همسر ۱۶ساله و مادرزنش را گلوله‌باران کرد



قتل هولناک مادر و دختر 16 ساله اش توسط داماد سابق ،پرونده پیچیده ای را روبه روی پلیس گذاشته است. قاتل پس از طلاق همسرش در جنایتی هولناک اعضای خانواده وی را در جهرم گلوله باران کرد.

 خبرجنوب » نوشت:چند روز قبل فریاد كمك خواهی دختر جوانی در منطقه خفر شهرستان جهرم، همسایه ها را از خانه هایشان بیرون كشید. دختر جوان با لباس هایی غرق در خون از همسایه ها كمك می خواست و می گفت كه داماد سابقشان اعضای خانواده شان را به گلوله بسته است.

 

همزمان با كمك خواهي دختر جوان صدای شلیك چند گلوله شنیده شد و مردم، داماد سابق این خانواده را دیدند كه با سلاحی در دست از خانه خارج شد.

 

این مرد در جریان تیراندازی هولناك خود، همسر سابق و مادرزنش را به گلوله بست. تنها شاهد این جنایت هولناك دختر جوانی بود كه از شلیك های پیاپی داماد جان سالم به در برد.دقایقی از این خبر می گذشت كه گروهی از مأموران راهی محل حادثه در منطقه شدند. آنها پس از حضور در محل، جسد زنی 16 ساله و مادرش را که غرق در خون روی زمین افتاده بود مشاهده کردند. در بررسی های صورت گرفته فاش شد که متهم به قتل پس از کشتن همسر و مادرزنش با کلاشنیکف از محل گریخته است. با بررسی دقیق صحنه جنایت اجساد قربانیان به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

 

ظاهرا آنچه باعث شد مرد جوان دست به این جنایت بزند، ازدواج مجدد همسرش پس از جدایی از وی بود. از این رو متهم نقشه قتل همسر و خانواده او را کشید و در یک موقعیت مناسب اجرایی کرد.

 

در تحقیقات سرنخ هایی در اختیار ماموران قرار گرفت؛ فاش شد که متهم به قتل از مدت ها قبل به اتهام قاچاق اسلحه در زندان بوده و به دنبال زندانی شدن وی، همسرش به صورت غیابی طلاق می گیرد. تا اینکه پس از مدتی عفو خورده و از زندان آزاد می شود و در پی انتقام جویی بر می آید.

 

این مرد پس از اینکه پی می برد همسرش قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد برای اجرایی کردن نقشه قتل خود مصمم تر شده به همین دلیل از مدتی قبل نقشه قتل همسر سابق و اعضای خانواده وی را طراحی کرده است.

 

در نهایت روز حادثه در حالی که یک اسلحه کلاشنیکف همراه داشته وارد منزل پدرهمسر سابقش شده و در یک لحظه خون به پا می کند و اعضای خانواده را به رگبار می بندد. متهم به قتل پس از اجرایی کردن نقشه قتل از محل متواری شده است.

 

در این جنایت هولناک همسر سابق وی و مادرزنش جان خود را از دست داده اند.

 

در تحقیقات گسترده پیرامون این جنایت، ماموران سرنخ هایی به دست آورده و دریافتند وی پس از جنایت به کوهستان های اطراف گریخته است. در حال حاضر تحقیقات برای شناسايي مخفیگاه وی ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------