مرد جوان راز قتلش را نگفت



در پی مرگ مرموز مرد جوان افغان در حوالی ورامین، پلیس با توجه به اظهارات خانواده‌اش دو مرد جوان را بازداشت کرد. دو متهم صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری به اتهام مشارکت در قتل جوان افغان محاکمه شدند ولی قضات دادگاه مدرکی علیه متهمان نیافتند و با صدور حکم برائت هر دو نفر قرار شد دیه مقتول از صندوق بیت‌المال پرداخت شود.

 به گزارش ایران ، عصر روز بیست و هفتم مهر سال 91 جسد مرد جوان در حاشیه یک دامداری در «پیشوا» پیدا شد. پزشکی قانونی هم نظر داد او با ضربات عمیق چاقو به قفسه سینه‌اش به قتل رسیده است.پدر مقتول که لحظاتی قبل از قتل پسرش – علی – در کنارش بود به کارآگاهان گفت: من در خانه بودم که شخصی آمد و اطلاع داد که پسرم چاقو خورده است. بسرعت خود را به آنجا رساندم و پسرم فقط گفت: «پدرجان مراقب همسر و فرزندانم باش» و بعد هم مرد. البته پیش از این حادثه پسرم با دو مرد جوان که در «موتورخانه آب» ورامین مشغول کار بودند درگیر شده بود و خصومت داشتند.»

 

به دنبال اظهارات مرد افغان هر دو مظنون به نام‌های رضا و روح‌الله دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.آنها در تمام مراحل بازجویی گفتند که چند ماه قبل از مرگ علی با وی بر سر موضوع کوچکی دعوایشان شده و دست یکی‌شان شکسته بود و بعد از آن هیچ موضوع دیگری بین ما پیش نیامده بود. این دو متهم به عنوان مشارکت در قتل صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری حاضر شدند و گفتند هیچ اطلاعی از چگونگی مرگ قربانی ندارند. در پایان جلسه قاضی عبداللهی ریاست دادگاه و قاضی کیخواه مستشار با توجه به اینکه هیچ دلیل و مدرکی علیه دو متهم وجود نداشت آنها را تبرئه کردند. با توجه به درخواست اولیای دم دستور دادند دیه جوان افغان نیز از طریق صندوق بیت‌المال به همسر و فرزندانش پرداخت شود./

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------