دام مرد مسافربرنما برای زن جوان +عکس



دزد حرفه‌ای که در پوشش جا‌به‌جایی مسافر با تهدید زن جوان اموالش را دزدیده بود، دستگیر شد.

 به گزارش جام‌جم، دوم مهر امسال زن جوانی با حضور در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران، از مردی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

 

شاکی به قاضی میروکیلی گفت: چندی پیش سند خانه‌ام را در برابر دریافت 15 میلیون تومان پول گرو گذاشتم. بعد از چند ماه با تهیه پول مورد نظر، به دفتر مردی که سند خانه‌ام را نزد او گرو گذاشته بودم، رفتم تا پول را تحویل داده و سند را از او بگیرم اما آن مرد نبود.

  اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث,حوادث روز

 

وی افزود: با گذاشتن بسته پول‌ها داخل کیفم، از آنجا خارج شدم و در خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد و سوار شدم. راننده در میانه راه تغییر مسیر داد و پس از اعتراض من، مدعی شد که خودرویش آرم طرح ترافیک ندارد و برای این‌که جریمه نشود، از کوچه‌های خلوت و فرعی می‌رود. به گمان این‌که گفته‌هایش صحت دارد، دیگر اعتراض نکردم. زن جوان ادامه داد: بعد از طی مسافتی متوجه شدم او قصد ربودن مرا دارد که داد و فریاد راه انداختم. اما او با تهدید چاقو، کیفم را از من گرفت و پس از سرقت 15 میلیون پول، گردنبند طلا و گوشی‌ام، مرا در محله‌ای خلوت از خودرو به بیرون پرت کرد. هنگام فرار سارق توانستم شماره پلاک خودرویش را به خاطر بسپارم.

 

همزمان با این شکایت پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. ماموران با ردیابی پلاک خودرو، مالک آن را شناسایی و به پلیس آگاهی احضار کردند که او در تحقیقات گفت: خودرو را به مردی به نام عباس فروخته است.

 

همین سرنخ کافی بود که ماموران برای دستگیری عباس، اقدام کنند. این در حالی بود که تحقیقات نشان می‌داد، این مرد یک دزد حرفه‌ای است که به اتهام کیف‌ قاپی و زورگیری تحت تعقیب دو مرکز پلیس در تهران است.

 

با مشخص شدن این ماجرا روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. جست‌وجو برای دستگیری این سارق زورگیر ادامه داشت تا این‌که او دو روز پیش در قهوه‌خانه‌ای، شناسایی و دستگیر شد.

 

متهم با انتقال به پلیس آگاهی، در مواجهه حضوری با شاکی پرونده به اظهارات ضد و نقیض پرداخت و در ادامه به سرقت اموال شاکی اعتراف کرد.

 

تحقیقات نشان می‌داد او یک دزد حرفه‌ای بوده و با زور و تهدید اموال شاکی را سرقت کرده است. احتمال این که او مرتکب جرایم دیگری شده باشد وجود دارد که پلیس در حال تحقیق در این باره و کشف اموال سرقتی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------