آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

تخریب چاه فاضلاب جان یک کارگر را گرفت



سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تخریب چاه فاضلاب در خیابان زینبی جنوبی جان یک کارگر افغان را گرفت.

 جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان درباره این حادثه اظهار داشت: در ساعت 7:59 حادثه تخریب چاه فاضلاب واقع در خیابان زینبی جنوبی تهران به سازمان آتش نشانی اعلام می شود که در پی آن 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام می شوند.

 

وی تصریح کرد: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که در یک منزل قدیمی کارگران در حیاط مشغول حفر چاه بودند که به یکباره در عمق 9 متری دیواره میان چاه در حال حفر و فاضلاب قدیمی با حدودا 3 متر فاصله، تخریب شد.

 

ملکی ادامه داد: متاسفانه  محتویات چاه قدیمی وارد چاه در حال حفر شده که به دنبال این اتفاق کارگر 18 ساله افغان درون چاه محبوس می شود.

 

وی بیان کرد: آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و توانستند کارگر محبوس شده را از دورن چاه خارج کنند اما مشخص شد که در همان لحظات اولیه فرد مذکور به دلیل مقدار زیاد آب و فاضلاب، جان خود را از دست داده است.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: عملیات در ساعت 8:59 دقیقه پایان یافت و نیز توصیه می شود که کارگران قبل از حفاری ابتدا از ایمن بودن محل اطمینان حاصل کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------