آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ربوده شدن پسر 2 ساله در سرقت خودرو



جوان سارق زمانی که خودرویی دزدید، گمان نمی‌کرد کودکی داخل آن خواب باشد و به اتهام کودک‌ ربایی تحت تعقیب قرار بگیرد.

 به گزارش جام‌جم، دو روز پیش مردی با حضوردر پلیس آگاهی شهرستان طرقبه‌ شاندیز از سرقت خودروی پرایدش در حالی که پسر دو ساله‌اش در صندلی عقب آن خواب بوده، خبر داد.

 

شاکی به پلیس گفت: امروز همراه اعضای خانواده‌ام به فروشگاهی در یکی از محله‌های طرقبه شاندیز رفتیم. پسرم چون خواب بود، در خودرو ماند. هنگام خرید متوجه شدم سوئیچ خودرو همراهم نیست و آن را جا گذاشته‌ام. زمانی که سراسیمه از فروشگاه بیرون آمده و به سمت محل پارک خودرو بازگشتم، دیدم خودرویم در حالی که پسرم داخل آن خواب بوده، سرقت شده است.

 

ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاکی، مشخصات خودرو و پسر خردسال را در اختیار گشت‌های انتظامی قرار دادند تا آن را متوقف کنند.

 

جست‌وجو‌ها برای دستگیری سارق کودک‌ ربا ادامه داشت تا این که ماموران اطلاع یافتند خودروی مورد نظر در دو راهی طرقبه در تردد است و برای دستگیری سارق به آنجا اعزام شدند. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند خودروی پراید در گورستان متروکه‌ای کنار جاده متوقف شده و مردی در حال سرقت وسایل داخل آن است.

 

ماموران، مردجوان را هنگام سرقت وسایل خودرو بازداشت و زمانی که در عقب خودرو را باز کردند، دیدند پسر دو ساله ربوده شده، بشدت ترسیده و گریه می‌کند.

 

سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی در این باره گفت: کودک ربوده شده در اختیار خانواده‌اش قرار گرفت و متهم جوان نیز برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات مشخص شد. او مجرمی سابقه‌دار بوده و به انگیزه سرقت لوازم داخل خودرو، آن را دزدیده و تا زمان دستگیری متوجه کودک در صندلی عقب خودرو نشده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------