هلاکت شرور قاتل به دست پلیس



سارق مسلحی که به اتهام به شهادت رساندن یک پلیس و قتل مردی عشایر تحت تعقیب پلیس بود، در جریان درگیری با ماموران به هلاکت رسید و دو همدستش دستگیرشدند.

به گزارش جام جم آنلاین، سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام در این‌باره به ایرنا گفت: این متهم که به دست پلیس به هلاکت رسیده است، سال 93 به اتهام سرقت مسلحانه تحت تعقیب پلیس بود که در جریان تعقیب و گریزماموران بخش سرابباغ شهرستان آبدانان به دام افتاد. این متهم برای فرار از دست ماموران به سمت آنها آتش گشود که در جریان این تیراندازی متقابل، ماموری را به شهادت رساندو به ارتفاعات کبیرکوه گریخت.

 

وی افزود: این سارق مسلح بعد از فرار همراه همدستانش در جریان دزدی مسلحانه از مردی که از عشایر منطقه سرابباغ بود، او را هدف قرار دادو بعد از قتل وی، همراه همدستانش متواری شد. ماموران پلیس آگاهی استان ایلام و شهرستان دره‌شهر در جست‌وجوی متهمان فراری بودند که سرانجام با گذشت دو سال ازفرار آنها، پنجشنبه شب محل اختفای آنها در ارتفاعات کبیرکوه منطقه ماژین شناسایی شد.

 

یاری ادامه داد: ماموران شهرستان دره شهر برای دستگیری سارقان مسلح به منطقه اعزام شده وآنجا را محاصره کردند. ماموران با اخطار به سه سارق مسلح از آنها خواستند، تسلیم شوند که سارقان به سمت ماموران آتش گشودند. ماموران نیز به تیراندازی متقابل پرداختند. در این تیراندازی متقابل یکی از متهمان که قاتل مرد عشایر ومامور پلیس بود، با شلیک گلوله پلیس به هلاکت رسید و دو همدستش دستگیر شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------