آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تازه‌ داماد صحنه جنایت را بازسازی کرد +عکس



تازه‌داماد که با تیراندازی در خیابان گاز مشهد مرتکب قتل شده بود، صحنه جنایت را بازسازی کرد.

 به گزارش جام‌جم، دهم فروردین امسال ماموران پلیس از تیراندازی به مردی در خیابان گاز مشهد باخبر شدند. با حضور تیم پلیسی در محل، مشخص شد در این تیراندازی مرد 46 ساله‌ای از ناحیه پا هدف شلیک گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان به کما رفته است.

 

در تحقیقات محلی هویت ضارب که مرد جوانی بود، شناسایی شد. متهم به نام سعید همراه پدر و عمویش در مقابل خانه مرد مجروح حاضر شده و شلیک کرده بود. پس از بررسی‌های مقدماتی تجسس برای دستگیری سه متهم آغاز شد اما هیچ ردی از آنها به دست نیامد. با گذشت نزدیک به سه ماه از ماجرا مرد مجروح جان باخت و پرونده در اختیار تیم ویژه قتل قرار گرفت.

 

ردپای متهمان در شهرهای شمالی کشور و اردبیل به دست آمد، اما قبل از حضور پلیس آنها مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند.

 

یک ماه قبل عموی قاتل با مراجعه به ماموران خود را تسلیم کرد و مدعی شد در ماجرا نقشی نداشته است. سرانجام اواخر هفته گذشته ماموران پلیس اطلاعات مشهد متهمان را دستگیر کردند.

 

دیروز ضارب به محل جنایت منتقل شد و در حضور قاضی سید جواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد به بازسازی صحنه قتل پرداخت و گفت: پنج روز قبل از تیراندازی، نامزد کردم. روز حادثه متوجه شدم مقتول به نامزدم فحاشی کرده است. عصبانی شده و با برداشتن سلاح به سمت خانه مقتول رفتم. می‌دانستم او سلاح دارد به همین خاطر سلاح وینچستری همراه بردم و با آن شلیک کردم. پدر و عمویم وقتی متوجه ماجرا شدند خودشان را به آنجا رسانده و در ماجرا دخالتی نداشتند.

 

  اخبارحوادث,خبرهای   حوادث,حوادث روز

 

  اخبارحوادث,خبرهای   حوادث,حوادث روز

 

  اخبارحوادث,خبرهای   حوادث,حوادث روز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------