جذب دختران و پسران با دستمزدهای هنگفت به باند فاسد مدلینگ



دختران و پسران جوان با گول خوردن حقوق هنگفت وارد باند فاسد مدلینگ می شدند و از ترس نمی توانستند آن را ترک کنند.

 به گزارش رکنا ، مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: بزرگترین شبکه سازمان یافته مدلینگ و رواج فساد زیرزمینی جنوب شرق کشور که به صورت منطقه ای و کشوری فعالیت می کرد توسط نیروهای تلاشگر اطلاعات سپاه سلمان در زاهدان متلاشی شد.

 

به گزارش روز یکشنبه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، پس از ناکامیهای متعدد گروههای معاند نظام از ورود به داخل خاک کشور و انجام عملیات تروریستی، پروژه نفوذ فرهنگی و رخنه به اعتقادات جوانان شیعه و سنی را کلید زدند که در این ارتباط با اجیر کردن تعدادی از افراد خودفروخته قصد داشتند نسبت به یارگیری از میان مردم نیز اقدام کنند.

 

  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

در این گزارش آمده است: هر چند این شبکه غیرقانونی مدلینگ کاملا به طرز ماهرانه و در پوششهای مختلف فعالیت می کرد اما از دید مردم اصیل و بصیر سیستان و بلوچستان پنهان نماند و گزارشهای مردمی مختلفی به این مرکز ارسال شد که با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از رخنه فرهنگی دشمنان، عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری درباره برخورد شدید با هجمه های فرهنگی و احترام به خواست مردم، بررسی این پرونده به طور ویژه در دستور کار سربازان تلاشگر اطلاعات سپاه سلمان قرار گرفت.

 

نیروهای اطلاعات سپاه سلمان پس از هماهنگی با مقام قضایی تمامی اعضای این شبکه سازمان یافته مدلینگ را صبح روز 24 مهر دستگیر، احضار و مورد ارشاد قرار دادند. این شبکه مدلینگ با جذب تعدادی از دختران و پسران بطور غیرقانونی و زیرزمینی آنان را اغفال کرده و در حالتهای مختلف از آنها تصویربرداری و خوراک تبلیغاتی برخی از مجلات و شبکه های مجازی مدلینگ بین المللی را تهیه می کرده است.

 

گردانندگان این شبکه مدلینگ در ابتدا با وعده حقوقهای هنگفت جوانان را جذب خود می کردند اما پس از سوءاستفاده از آنها افراد جذب شده را با تهدید و ارعاب مجبور به همکاری می کردند.

 

11 نفر از سرشبکه های این گروه که در زاهدان مستقر بودند در عملیات نیروهای مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

همچنین 50 نفر در این ارتباط احضار و مورد ارشاد قرار گرفتند و سه باب آتلیه زیرزمینی نیز پلمپ شد.

 

مرکز اطلاعات سپاه اعلام کرد: فراهم کردن فساد و ترویج ابتذال و فحشا در جامعه به خصوص جوانان در شبکه های مجازی و آتلیه های زیر زمینی، رواج مدلینگ و عکاسیهای غیرمجاز و انتشار آن در فضای مجازی در جهت کسب درآمد نامشروع و غیراخلاقی از جمله جرائم این گروه است. تمام صفحات مجازی فعال این شبکه در فضای مجازی مسدود و از دسترس خارج شد.

 

مرکز اطلاعات سپاه سلمان ضمن هشدار به خانواده ها تاکید کرد: برخی از افراد دستگیر شده این گروه بطور ناخواسته و از روی جهل و ناآگاهی از نوع فعالیت این گروه وارد آن شده بودند که پس از دستگیری متوجه اشتباه خود شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------