اعترافات کیف‌قاپ‌های خشن که برای خوشگذرانی مزاحم زنان و دختران می‌شدند



.دو دوست برای تفریح و سرگرمی دست به کیف قاپی می زدند. آنها در اعترافات خود گفته اند که هیجان دزدی را دوست داشتند و برای همین به سراغ دختران و زنان میرفتند تا نقشه شان را اجرا کنند.

 به  گزارش  خبرجنوب؛چندی قبل مأموران پلیس شیراز در جریان سرقتهای سریالی قرار گرفتند. در این سرقتها 2 جوان موتورسوار با حمله به طعمه های خود دست به کیف‌قاپی می‌زدند.

 

یکی از مالباخته ها که زن جوانی بود به مأموران گفت: شب برای خرید به یکی از مراکز تجاری رفته بودم. هنگام برداشتن پول از عابربانک متوجه شدم که موتوری در تعقیب من است. سرنشینان موتور دو پسر کم سن و سال بودند که ناگهان به سمتم حمله‌ور شدند. آنها با تهدید کیفم را از دستم گرفتند اما من مقاومت کردم. در همین هنگام یکی از آنها با مشت ضربه ای به صورتم زد و کیفم را از دستم قاپید. ضربه به حدی بود که صورتم کبود شد و راهی بیمارستان شدم.

 

با افزایش شکایت های مشابه، تیمی از مأموران پلیس آگاهی استان فارس تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان موتورسوار شروع کردند.

 

در نخستین اقدام مالباخته ها در اداره پلیس حاضر شدند و به چهره نگاری دو سارق کم سن و سال پرداختند اما بررسی ها حکایت از این داشت که آنها هیچ گونه سابقه کیفری ندارند.

 

جستجو همچنان برای شناسایی سارقان ادامه داشت تا اینکه یکی از مالباخته ها سرنخی را پیش روی تیم تحقیق قرار داد. وی که دختری جوان بود با ضربات مشت و لگد سارقان از ناحیه دست و صورت مصدوم شده بود اما هنگام فرار متهمان توانسته بود شماره پلاک موتور آنها را یادداشت کند.

 

با این سرنخ مأموران موفق به شناسایی متهمان شدند و هردو سارق را دستگیر کردند.آنها در بازجویی ها به سرقت های سریالی اعتراف کردند و انگیزه خود را علاقه به هیجان دزدی و تفریح دانستند. یکی از آنها به مأموران گفت: چند وقت پیش من و دوستم پولی پسانداز کرده بودیم که تصمیم گرفتیم با آن یک موتور بخریم و دست به دزدی بزنیم. شیوه مان این بود که ساعت 15تا 16به خیابان های شیراز می رفتیم و بعد از شناسایی طعمه مان که معمولا خانم ها بودند به سمت آنها حمله ور می شدیم و کیف شان را سرقت می کردیم. اگر آنها مقاومت می کردند دوستم با مشت به آنها ضربه می‌زد. بعد از سرقت هرچه پول داخل کیف بود برمی داشتیم و بعد کیف را به همراه وسایلی که در آن بود در بیابان رها می کردیم. ما فقط پول می دزدیدیم و با آن به تفریح و خوشگذرانی می پرداختیم. حتی دست به عابربانک و موبایل های مالباخته ها که داخل کیفشان بود هم نمی زدیم و آنها را در همان بیابان رها میکردیم.

 

متهمان در بازجویی ها به 13فقره کیف قاپی اعتراف کردند و در نهایت این پرونده به دادگاه ارسال شد. متهمان نزد قاضی پرونده به کیف قاپی اعتراف کردند. بدین ترتیب قاضی پرونده آنها را به 13 سال زندان که دو سال آن تبعید است و 74 ضربه شلاق محکوم کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------