قاتل نگهبان مهربان در یک قدمی چوبه دار



کارگر سابق شرکت که پس از قتل نگهبان از آنجا سرقت کرده بود، با تائید حکم اعدامش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

 به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از بیست و هفتم فروردین‌ سال گذشته و به دنبال گزارش قتل مرد سالخورده‌ای در کهریزک آغاز شد. جسد نگهبان 60 ساله داخل اتاقک نگهبانی افتاده بود.

 

وقتی کارآگاهان به محل حادثه در یک شرکت خصوصی در خیابان مدنی شورآباد رسیدند، با جسد علی، نگهبان 60 ساله داخل اتاقک نگهبانی انبار روبه‌رو شدند. ساعتی پس از قتل، کارآگاهان باخبر شدند مردی به نام سعید قصد داشته تعدادی تجهیزات رایانه‌ای و یک دستگاه لپ‌تاپ را به صاحب مغازه‌ای در شهر چالوس بفروشد که مغازه‌دار به او مشکوک شده و موضوع را به پلیس خبر داده است.

 

متهم در بازجویی‌ها به سرقت از شرکتی در منطقه شورآباد تهران اعتراف کرد. با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال و متهم محاکمه شد.

 

قاتل در این جلسه گفت: مدتی به شیشه اعتیاد داشتم، اما ترک کردم و در شرکت مشغول کار شدم. کارگران شرکت به دلیل این که حقوقم بالا بود به من حسادت می‌کردند تا این‌که مجبور به ترک آنجا شدم. مدتی در یک آشپزخانه کار می‌کردم که مجددا به مصرف شیشه روی آوردم. شب جنایت تصمیم گرفتم دوباره به شرکت برگردم. نگهبان به گرمی از من استقبال کرد و حتی با هم شام خوردیم. بعد از شام علی خوابید، اما من به‌خاطر مصرف شیشه نمی‌توانستم بخوابم تا این‌که یک ساعت بعد لوله‌ای را از داخل انبار برداشتم و چند ضربه به سر و سینه او زدم. بعد هم یک لپ‌تاپ و تعدادی تجهیزات رایانه‌ای را سرقت کردم.

 

پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شده و او را به قصاص محکوم کردند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------