دستگیری دزدی که عاشق مزدا3 بود



دستگیری دزد حرفه‌ای در تهران، راز سرقت بیش از هزار خودروی مزدا 3 و لوازم داخل خودرو را فاش کرد.

 به گزارش جام‌جم، روز یکشنبه ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در فلکه اول تهرانپارس به خودروی تویوتایی‌ مشکوک شدند که ‌راننده آن با سرعت بالایی در حرکت بود.

 

ماموران با اخطار به راننده ‌از او خواستند که خودرو را متوقف کند و مدارکش را به پلیس تحویل دهد، اما او بدون توجه به اخطار پلیس بر سرعتش افزود و متواری شد. ماموران به تعقیب این مرد پرداختند. در این تعقیب و گریز، راننده جوان، خودرو را درخیابان رها کرد و پیاده به فرار ادامه داد. ماموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح به سمت او شلیک کردند که مرد فراری ناکام ماند و به فرارش پایان داد.

 

متهم با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کردکه این خودرو سرقتی بوده و آن را در منطقه دارآباد دزدیده‌ است.

 

سارق سابقه‌دار به نام میلاد 31 ساله، دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شد .

 

متهم در تحقیقات قضایی به بازپرس علی وسیله ایرد موسی گفت: خودروی تویوتا سرقتی بوده و چند روز پیش آن را در دارآباد سرقت کردم. علاوه برآن یک خودروی ون را در نزدیکی میدان انقلاب دزدیدم. بعد از چند روز این خودرو را رها کردم. دو بار به اتهام سرقت دستگیر شدم. یک بار شش ماه و بار دیگر 9 ماه در زندان بودم . هنوز پرونده ام در دادسرا مفتوح است و با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمدم.وی ادامه داد: سه ماه از آزادی‌ام می‌گذشت که به‌خاطر دختر مورد علاقه‌ام با پسر جوانی درگیر شدم و در درگیری دستم با قمه مجروح شد. بعد از آن نیز به دلیل نرسیدن به او، مصرف شیشه و سرقت خودرو را از سر گرفتم.

 

این در حالی بود که تحقیقات بازپرس پرونده از سارق بازداشت شده نشان می‌داد که از اعضای باند 70 نفره‌ای بوده که در سرقت 90 خودروی مزدا 3 و هزار فقره لوازم داخل خودرو فعالیت داشته و پرونده آنها در دادسرا مفتوح است.

 

متهم در این‌باره گفت: من عاشق خودروی مزدا 3 بودم و آن را در کمترین زمان سرقت می‌کردم. من فقط 9 خودروی مزدا سرقت کردم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------