معمای یک دستبرد مسلحانه



دو مرد نقابدار که به مغازه فروش لوازم ورزشی در غرب تهران دستبرد زده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. در تحقیقات پلیسی رد پای پسردایی شاکی در این پرونده به دست آمد و او دستگیر شد.

 به گزارش جام‌جم، شامگاه پانزدهم مهر امسال مردی جوان با حضور در اداره یکم پلیس آگاهی تهران ازدو سارق شکایت کرد.

 

شاکی به پلیس گفت: صراف هستم و لوازم ورزشی نیز می‌فروشم. ساعاتی پیش من و شریکم در حال بستن مغازه فروش لوازم ورزشی‌مان در شاهین شمالی در غرب تهران بودیم که دو مرد نقابدار وارد مغازه شدند. یکی از آنها کلتی به دست داشت. آنها من و شریکم را به مرگ تهدید کردند .

 

وی افزود: سارقان مسلح کیف دستی‌ام را سرقت و با خودروی پژو 206 خود بسرعت از محل دور شدند. در ادامه تحقیقات از شاکی مشخص شد داخل کیف ، 18 عدد سکه بهار آزادی، 3000 دلار، سند ویلای شمال، سند دو خودرو و تعدادی سفته‌های بانکی بوده است.

 

همزمان با شکایت این مرد،پرونده‌ای تشکیل و با دستور قاضی غریب احمدزاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد .

 

در ادامه جست‌وجوهای پلیسی ماموران در تحقیق از همسایه‌ها، متوجه شدند یکی از آنها در آن شب مردان نقابدار را دیده که با خودروی پژو 206 فرار کرده‌اند و او شماره پلاک خودروی آنها را یادداشت کرده است.

 

ماموران در مرحله بعدی تحقیقات موفق به شناسایی هویت مالک خودرو شدند. او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که دو روز پیش در خانه اش دستگیر شد. ماموران در بازرسی از خودروی او بخشی از مدارک سرقت شده از شاکی را پیدا کردند.

 

متهم جوان دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: پسردایی شاکی پرونده هستم. من و او از مدت‌ها پیش بر سر مشکلات مالی با هم اختلاف پیدا کرده بودیم. او افرادی را اجیر کرده بود تا مزاحم تلفنی من و خانواده‌ام شوند. نمی‌دانم چه کسی اموالش را دزدیده و آن را در صندوق عقب خودرویم گذاشته است. او با افراد دیگری اختلاف دارد که گمان می‌کنم آنها به این کار دست زده‌اند تا مرا که با وی اختلاف داشته‌ام، به دردسر بیندازند.

 

متهم روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحققات برای کشف دیگر اموال سرقتی و دستگیری دو سارق نقابدار ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------