11 سال زندان، سارق آبمیوه‌ای را تنبیه نکرد



دزد حرفه‌ای که به خاطر سرقت با آبمیوه مسموم به 11 سال زندان محکوم شده بود، پس از آزادی دوباره به همان شیوه سرقت کرد.

 به گزارش جام‌جم، اوایل مرداد امسال مرد جوانی با حضوردر کلانتری 209 پایانه غرب تهران از مردی میانسال به اتهام سرقت پول و گوشی تلفن همراهش و بیهوش کردن او شکایت کرد.

 

شاکی به افسر تحقیق گفت: برای یافتن کارو دیدار با اقوامم از کرمانشاه به تهران آمده بودم. به دلیل خستگی راه روی چمن‌ها نشسته بودم که مردی میانسال پیش من نشست و مدعی شد او نیز برای یافتن کار به تهران آمده است. دقایقی بعد او دو بطری آبمیوه خرید و یکی از آن را به من تعارف کرد . شاکی ادامه داد: بعد از خوردن آبمیوه، چشمانم سیاهی رفت و بیهوش شدم. زمانی که به هوش آمدم، از مرد مسافر خبری نبود . او گوشی تلفن همراهم را همراه دو میلیون و 600 هزار تومان دزدیده و فرار کرده بود.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی با دستور قاضی غریب احمدزاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران جست وجو برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این که افراد دیگری نیز شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. دو هفته قبل ماموران رد مردی را به دست آوردند که گوشی سرقتی یکی از شاکیان در دست وی بود. او به پلیس آگاهی فراخوانده شد و اظهار کرد: گوشی را برادر زن سابقه‌دارم به نام بهشاد به من هدیه داد. با اعتراف وی، سارق فراری تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد . متهم دیروز به قاضی پرونده گفت: مبل ساز بودم که به خاطر اعتیاد کارم را از دست دادم. 11 سال پیش با آبمیوه مسموم طعمه‌هایم را بیهوش و با سرقت اموالشان فرار می‌کردم که دستگیر و زندانی شدم. چند ماه پیش که آزاد شدم، چون جا و مکان درستی نداشتم و بی‌پول بودم، سرقت‌هایم را به همان شیوه ازسرگرفتم.

 

وی افزود: با شناسایی مسافران در پایانه‌های غرب، شرق و جنوب تهران، بوستان لاله، خزانه و المهدی فریبشان می‌دادم. بعد آبمیوه‌هایی حاوی قرص خواب‌آور به آنها می‌دادم و گوشی و پولشان را سرقت می‌کردم. گوشی‌های سرقتی معمولی را 20 تا 40 هزارتومان و گوشی‌های هوشمند را 150 تا 200 هزارتومان می‌فروختم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------