آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اعتراض قاتل ستایش به حکم مجازاتش



عامل قتل ستایش و وکیل‌مدافعش با ارسال لوایحی به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به حکم دادگاه اعتراض کردند.

 به گزارش جام‌جم، در این پرونده امیرحسین متولد 25 آذر 78 متهم به قتل عمدی ستایش شش ساله، جنایت بر میت با ریختن اسید و زنای به عنف است.

 

تحقیقات در این پرونده از 22 فروردین امسال و به دنبال شکایت پدر ستایش در کلانتری 11 شهید قدوسی آغاز شد. او در شکایتش گفت: ساعت 13 ستایش برای بازی از خانه خارج شد و دیگر باز‌نگشت.

 

در حالی که تحقیقات در این‌باره ادامه داشت، عصر روز بعد امیرحسین همراه پدرش به کلانتری مراجعه و به قتل ستایش اعتراف می‌کند. متهم به قتل 24 شهریور امسال پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه اولیای دم برای قاتل فرزندشان تقاضای قصاص کردند.

 

امیرحسین هم در دفاع از خود گفت: اگر مصرف مشروبات الکلی نبود، هیچ کدام از این اتفاقات رخ نمی‌داد. مشروب زندگی‌ام را نابود کرد. یادم هست ستایش را به آشپزخانه بردم و با چاقوی میوه‌خوری دسته قرمز گلویش را بریدم. دو سال است مشروب مصرف می‌کنم. روز حادثه متوجه شدم برای دختر مورد علاقه‌ام خواستگار آمده و از روی ناراحتی زیاد مشروب خوردم. پس از آخرین دفاع متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرده و برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

قضات دادگاه کیفری استان تهران پس از محاکمه متهم، او را به اتهام قتل به قصاص، به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و پرداخت دیه ارش بکارت محکوم کردند.

 

با ابلاغ رای به متهم و وکیل‌مدافعش، آنها در فرصت قانونی با ارسال لایحه‌هایی به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به حکم قصاص، اعدام و ارش بکارت اعتراض کردند. بزودی پرونده برای رسیدگی به این اعتراض به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------