دردسر حضور کارگردان مستند در فیلم سرقت



سرقت تلفن همراه و بازبینی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، برای کارگردان مستند دردسرساز شد.

 به گزارش جام‌جم، ساعت 12 و 30 دقیقه سوم آبان امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از سرقت گوشی تلفن همراهش در بوستان تهرانسر خبر داد. ماموران کلانتری تهرانسر برای بررسی موضوع راهی این بوستان شدند .

 

مالباخته به مامور کلانتری گفت: دقایقی از حضورم در این بوستان نگذشته بود که پسری با ظاهری آشفته به سمتم آمد و مدعی شد شارژ گوشی تلفن همراهش تمام شده است و باید یک تماس فوری بگیرد. از من خواست برای چند لحظه گوشی تلفن همراهم را در اختیارش قرار دهم که به او شک کرده و گوشی‌ام را ندادم. وی افزود: او همان موقع از من دور شد و چند لحظه بعد بازگشت و این بار با قاپیدن گوشی‌ام، فرار کرد. او را تعقیب کردم اما پسر جوان سوار خودروی پرایدی شد و بسرعت محل را ترک کرد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، با دستور بازپرس علی وسیله ایردموسی تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارقان آغاز شد .

 

جست‌وجو‌ها در این باره ادامه پیدا کرد تا این که ماموران در بازبینی دوربین اطراف بوستان تصویر سه مرد را به دست آوردند که در زمان سرقت در آن محل حضور داشتند. ماموران این افراد را تعقیب و عصر دیروز هر سه نفرشان را بازداشت کردند.

 

این سه نفر در مواجهه حضوری با مالباخته قرار گرفتند که شاکی دو نفرشان را به عنوان افرادی که در این سرقت نقش داشتند، شناسایی کرد.

 

متهمان دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شدند.

 

یکی از متهمان به قاضی پرونده گفت: من شهریور امسال همراه دوستم به اتهام زورگیری دستگیر شدیم که با سپردن وثیقه از زندان آزاد شدم. روز حادثه در آن بوستان نبودم و در خانه‌ام بودم.

 

متهم دیگر هم که توسط شاکی شناسایی شده بود، گفت: شاکی مرا هم اشتباهی شناسایی کرده، من در روز حادثه در بوستان بودم اما مرتکب سرقت نشدم.

 

مظنون سوم هم مدعی شد کارگردان و نویسنده است و به قاضی پرونده گفت: من نویسنده هستم و در زمینه کارگردانی فیلم‌های مستند فعالیت دارم و همسرم نیز در زمینه فیلمسازی و تهیه‌کنندگی فعالیت دارد .

 

وی افزود: روز سه‌شنبه به بوستان محل سرقت رفته بودم که ماموران مرا بازداشت کردند و گفتند تصویر من در کنار سارقان گوشی تلفن همراه ثبت شده است. من شاکی را ندیده‌ام. سال‌هاست در کار فیلمسازی فعالیت دارم و نیازی به سرقت این گوشی نداشتم. شاکی مرا با مرد دیگر اشتباه گرفته است. این دو مرد بازداشت شده را هم نمی‌شناسم.

 

در این مرحله با توجه به این که کارگردان فیلم‌های مستند توسط شاکی شناسایی نشد، قرار شد وی آزاد شود اما دو متهم دیگر برای ادامه تحقیقات روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------