آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ناپدری دختر 3ساله شکنجه شده دستگیر شد/مرد شیشه ای از شنیدن ضجه های کودک خردسال لذت می برد



جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری ناپدری ستایش - کودک سه ساله شکنجه شده - خبرداد.

به گزارش ایران ؛سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد گفت: حدود 10 روز پیش صدای ناله این کودک موجب شد تا همسایگان موضوع کودک آزاری را به بهزیستی اطلاع دهند و این کودک توسط اورژانس اجتماعی به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.اما پزشکان درجریان معاینات روی بدن این کودک آثاری از سوختگی و شکستگی دست و پا مشاهده کردند.

 

پس ازاعلام این گزارش و کسب دستور قضایی، مأموران وارد خانه مورد نظرشده و ستایش را که در شرایط بسیار بدی نگهداری می‌شد  به بیمارستان منتقل کردند. مادر باردارش نیز دستگیر شد اما ناپدری‌اش- متهم اصلی پرونده- گریخته بود.

 

با این حال تجسس برای ردیابی و دستگیری کودک آزارفراری ادامه یافت تا اینکه دستگیرشد. وی گفت: پرونده ستایش سه ساله از جمله پرونده‌هایی بود که ارسال گزارش آن از طریق اورژانس اجتماعی باعث تأثر و ناراحتی هر شنونده‌ای شد که مادر و ناپدری بی‌رحم با گرفتار کردن خود در دام اعتیاد آن هم ازنوع« شیشه» اینگونه کودک معصوم را مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار داده و از شنیدن صدای ناله و ضجه‌هایش لذت می‌بردند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------